Nadšení je pro nás víc než zkušenosti
Jak a proč jste se rozhodli značky Easy Wine & Easy Beer rozšiřovat skrze franšízy?
Zakladatelé konceptů Easy Wine a Easy Beer jsou úspěšní obchodníci, kteří pracují v mezinárodním průmyslu. Cestovali hodně po světě a v posledních letech navštívili nejúspěšnější bary a restaurace v různých zemích. Počínaje hlubokým pochopením toho, co obecně leží za úspěšnými koncepty restaurací, spojili tým profesionálů světové úrovně, a vytvořili restaurace Easy Wine a Easy Beer.
Jejich vizí bylo využít všechny prvky "klasické“ úspěšné restaurace jako je atmosféra, skvělé jídlo, rychlý servis, a zkombinovat je s nejvyspělejšími inovacemi v odvětví stravování tak, aby vznikla "restaurace budoucnosti“. Trvalo přibližně 2 roky, než se podařilo uvést do provozu první pobočku.
Jak probíhal proces přípravy na franšízy a jak dlouho trvalo, než dostal koncept svoji dnešní podobu?
Rozvoj franšízového balíčku trval přibližně rok. Všechny obchodní procesy byly podrobně popsány v kompletním provozním manuálu. Byly vytvořeny a testovány různé podpůrné nástroje a vzdělávací programy pro franšízy.
Co rozlišuje tento podnik od ostatních konkurentů ve stejném odvětví?
Dá se říci, že se lišíme od ostatních subjektů v pohostinství inovacemi a hodnotným marketingem, který přitahuje různé druhy věrných zákazníků a zefektivňuje náklady, což znamená vyšší zisky. Tím nejdůležitějším, co nás odděluje od ostatních gastronomických značek na trhu, je ale skutečnost, že je náš podnik snadno ovladatelný, vzrušující a zábavný.
Jaký je ideální profil franšízanta, kterého hledáte?
Jsme opravdu přesvědčeni, že vášeň a závazek k tomu, co děláte, jsou důležitější předpoklady pro úspěch než předchozí znalosti nebo zkušenosti v oboru. Jsme schopni poskytnout všechny nástroje a materiály potřebné k vytvoření a provozování úspěšného podnikání, nicméně zkušenosti jsou samozřejmě výhodou.
Zpočátku jsme se chystali na velkou reklamu na franšízy, ukázalo se ale, že zájem a otázky přicházejí i od mnohých zahraničních hostů v našich restauracích. V současné době jsme tak v jednání ohledně poboček ve vhodných lokalitách a městech jako je Praha, Varšava, Budapešť, Rotterdam, Oslo, Moskva, Bělehrad a dokonce i Dubaj.
Za jak dlouho po zahájení podnikání dosahují vaše franšízy ziskovosti?
V průměru naše restaurace dosahují ziskovosti od druhého měsíce provozu. Nabízíme franšízantům tzv. bezplatné období na první tři měsíce provozu. To je obvykle doba, kdy dosáhnou cílových příjmů. Období zotavení trvá obvykle 14 a 30 měsíců.
Proč si myslíte, že by si potenciální franšízant měl vybrat právě váš koncept? Jaké jsou jeho největší výhody?
V současné době nabízíme jednu z nejlepších franšízových příležitostí na trhu. Ziskovost tohoto obchodního modelu je vyšší než průměr a nadšení tak velké, že se s námi nemůže nyní nikdo rovnat. Náš tým neustále investuje do různých inovací v oblasti softwaru a hardwaru. Naši partneři si mohou být jisti, že dostanou speciální tým odborníků a budou mít k dispozici jejich podporu na každém kroku. Podpora ze strany franšízora je jedním z nejdůležitějších faktorů úspěchu v každé franšízové síti.
Další informace o franšíze Easy Wine & Easy Beer naleznete v Katalogu franšíz.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...