„Našim partnerům nabízíme komplexní pomoc do začátku podnikání. Od získání veškerých povolení, přes pomoc s výběrem lokality, školení pro personál, až po servis zmrzlinových strojů,“ říká Joanna Misiakowska, spolumajitelka společnosti Lodostrefa.
Čtvrtek
15.03.2018
Zájemci o franšízovou licenci Lodostrefa si mohou vybrat z 5 modelů spolupráce. Počáteční investice se pohybuje okolo 750 tisíc korun.
 

Úspěšný rok na domácím polském a také slovenském trhu má za sebou síť zmrzlináren Lodostrefa. Té se loni podařilo v Polsku mít v provozu 80 poboček a tři na Slovensku. To vše jí samozřejmě dodalo chuť do expanze i na náš trh. Zatím je společnost Lodostrefa, která u nás plánuje zprovoznit jak vlastní, tak i franšízové pobočky, ve stavu hledání vhodných lokalit.

Právě rozšíření sítě do České republiky je jedním z cílů, které si značka pro letošek vytýčila. Rozvíjet se chce samozřejmě i na domácím trhu, nicméně již ne tak dynamicky. „Chceme se více zaměřit na obsluhu současných stánků a zároveň otevřít více vlastních stánků. V plánu máme také posilovat naši pozici na Slovensku,“ prozrazuje Joanna Misiakowska, spolumajitelka franšízové sítě Lodostrefa.

Podmínkou pro zapojení se jako franšízant do sítě, je koupě kompletně vybaveného stánku. Ten poskytovatel licence dodává zcela připravený k provozu na místo, které si franšízant určí. Důležitý je pouze přístup k tekoucí vodě a energiím. V případě kiosků Lodostrefa jde o menší, plně samostatné zmrzlinové stánky, v nichž mohou franšízanti zákazníkům nabízet nejen zmrzliny, ale také další speciality. „Zákazníci si mohou na jednom místě zvolit, zda mají chuť na italskou či americkou zmrzlinu. V nabídce máme například i vafle nebo ledovou tříšť,“ doplňuje Joanna Misiakowska.

Pro zájemce o franšízovou licenci připravila společnost pět modelů spolupráce, díky čemuž si mohou vybrat, co jim nejvíce vyhovuje. Jednotlivé modely se od sebe liší vybavením zmrzlinového stánku, následně pak i nabídkou produktů pro zákazníky. Samozřejmě je pak rozdíl i v ceně, kterou franšízant za spolupráci zaplatí. Potřebná počáteční investice se pohybuje okolo 750 tisíc korun bez DPH. Společnost Lodostrefa je připravena svým franšízantům pomoci se získáním vhodného financování jejich investice.

Od kandidátů na pozici franšízanta vedení sítě nevyžaduje žádné zkušenosti v oboru. Ve všem svého partnera vyškolí. „Našim partnerům poskytujeme pomoc v řadě ohledech. Není to tak, že bychom jim pomohli jen na samém začátku podnikání. Naše podpora k nim míří i po otevření pobočky. Jsme jim mimo jiné nápomocni se školením zaměstnanců. Samozřejmostí je pak servis vybavení, který zajišťujeme,“ vypočítává podporu Joanna Misiakowska s tím, franšízanti tak mohou počítat s plnou podporou po celou zmrzlinovou sezónu.

Vzhledem k tomu, že právě tato sezóna se omezuje jen na několik měsíců v roce, přišli franšízanti sítě Lodostrefa s požadavkem, že by s ní rádi spolupracovali i mimo ni. A firma se rozhodla, že jejich požadavky vyslyší. Z tohoto důvodu tak v loňském roce přišla s novým konceptem Ráj klobás. Řada jejích partnerů tak bude nyní provozovat oba stánky.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014