CrossCafe nabírá tempo

Stát se kavárníkem, mít chuť a motivaci vést vlastní podnik a vidět denně za sebou výsledky své práce nemusí být tak složité, jak se na první pohled může zdát. Když za franšízantem stojí spolehlivý partner se zkušenostmi a připraveným know-how, je celý proces realizace o to jednodušší.
Pondělí
09.04.2018
Český koncept kaváren slaví úspěch, ani po 10 letech ho neopouští nadšení. V březnu otevřel 23. kavárnu, franšízy má v 9 městech.
 

Od nápadu nebývá daleko k realizaci a tak v Plzni roku 2007 vznikla první ze sítě dnešních originálních kaváren CrossCafe. Kaváren, které nabízejí svým hostům příjemnou atmosféru, prostor a potřebné zázemí pro formální setkání, studium či relaxaci, a samozřejmě kávu vlastní směsi, domácí zákusky a čerstvé saláty a sendviče.

Projekt CrossCafe není podle svých zakladatelů výjimečný jen vybudováním zajímavého prostoru, ale především v celkovém přístupu, atmosféře a v nadšení, které tým CrossCafe neopouští. Základní kavárenský koncept se díky němu neustále rozvíjí, více se přibližuje zákazníkům s cílem nabízet kvalitní a zároveň dostupné služby a produkty. O tom, že koncept si oblíbili nejen hosté, ale shlédli se v něm i franšízanti a odborná veřejnost, svědčí ocenění CrossCafe jako Franchisora roku 2015, uděleného Českou asociací franchisingu.

„Spolupráce s námi není o slepém kopírování, naopak je to živá záležitost, stojící na vyváženém partnerství,“ říká Luboš Martínek, ředitel provozu. „Komunikujeme, vyjasňujeme si očekávání, poradíme, proškolíme, předáme i sdílíme zkušenosti. Stálý kontakt, péče a podpora jsou základem dlouhodobé spolupráce a rozvoje. Dnes máme 8 franšízantů, kteří celkem provozují 23 kaváren pod značkou CrossCafe; i to je důkazem toho, že spolupráce s námi je výhodná.“

Pořád se něco děje

Pro kavárny CrossCafe byla dosud volena místa s vysokou koncentrací lidí ve městech s alespoň 70 000 obyvateli. Dnes už lze uvažovat i o okresních městech. Projekt franšízy nemusí představovat pouze zcela novou kavárnu, ale může jít o rebranding již existující, nebo o rozšíření provozovny o kavárnu. Podle toho je potřeba počítat se vstupními investicemi, ke kterým náleží také vstupní resp. rezervační poplatek a pak průběžný franchisingový (3,5 % z obratu) a marketingový (1,2 % z obratu) poplatek. Franchisovou smlouvu na kavárnu CrossCafe lze uzavřít na 10 let, v případě oboustranné spokojenosti je možné ji prodloužit.

V CrossCafe se neustále něco děje. To potvrzuje i ředitel Luboš Martínek: „Nejnověji byly letos v březnu otevřeny franšízy CrossCafe v Ostravě a v Plzni, v pardubické pobočce jsme zase ke kavárně nedávno doplnili Výdejnu radosti společnosti ZOOT. Tempo otevírání nových kaváren jsme nyní výrazně zvýšili. Právě připravujeme již druhou kavárnu v Liberci, jejíž slavnostní otevření je naplánováno na 19. dubna 2018. A nové kavárníky pod značkou CrossCafe bychom rádi brzy uvítali v Praze, Olomouci, Brně či Českých Budějovicích.“


Populární na fóru

Prodej podniku - nápadu

Jukněte na www.gastroreality.cz tam můžete vaši nabídku inzerovat. Je to portál zaměřený na prodej gastrorealit

3 komentář(e)
posledni 04.09.2018
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

3 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

3 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014