Hlásí se nám hodně zájemců

Protipól Ameriky
Protipól Ameriky / Symbolizujeme zejména evropský protipól amerických fastfoodových řetězců s důrazem na kvalitu, autenticitu a chutnost produktů.
Pondělí
04.06.2018
Neprodáváme franšízy, vytváříme dlouhodobá partnerství. Některé zájemce slušně odmítáme, říká manažerka pro expanzi Bageterie Boulevard Markéta Krejčíková.
 

Vaše franšízy nedávno prošly modernizací, co všechno se v nich změnilo?
Naše provozovny modernizujeme pravidelně, a to nejen ve vztahu k interiéru a exteriéru, ale dáváme velký důraz i na vývoj softwarového vybavení. Zavedli jsme vlastní unikátní pokladní systém Marvin, který je na míru šitý našim provozovnám a propojuje tak komunikaci mezi objednávkou, kuchyní a samotným výdejem.  V letošním roce spouštíme "self order kiosk". První testovací verze bude umístěna v provozovně Národní.

Vaším cílem je být rychlým občerstvením pro náročné. V čem zásadním se dnes lišíte od konkurenčních řetězců?
Je toho vícero. Bageterie Boulevard (BB) je však na rozdíl od většiny dalších fastfoodů značka s příběhem, kde nás charakterizuje především nezaměnitelný design (vtipné novinové ústřižky na stěnách a obalech) a styl naší komunikace (humorné články s nadhledem). Určitě je tím také osobitý styl evropského života. Naše řada Chef Menu seznamuje naše zákazníky s charakteristickou kuchyní jednotlivých evropských regionů, přitom využíváme místních ingrediencí.

Jsou pro vás zahraniční značky jako např. Subway vlastně přímou konkurencí? Nebo cílíte na jiné zákazníky?
Samozřejmě záleží na úhlu pohledu. V České Republice Subway jako přímou konkurenci nevnímáme, ačkoliv prodávají také bagety.

V březnu jste oslavili 15 let od otevření první franšízy v Dejvicích. Jak hodně se váš koncept mezitím změnil?
Samozřejmě velmi. Od té doby jsme jednotlivé prvky výrazně propracovali. Základní hodnoty značky a charakteristické prvky ale zůstávají stejné dodnes.

A nakolik se od té doby změnila situace na trhu? Narostla vám jistě konkurence, je dnes podle vás náročnější otevřít si franšízu s rychlým občerstvením, než dejme tomu před 10 lety?
Český zákazník je náročnější, ale zároveň však ví, že tam, kde má dobrou zkušenost, je dobré se vracet. I proto naprostá většina našich provozoven dosahuje již řadu let po sobě více jak 10% meziročního růstu.

Kolik máte v tuto chvíli v síti franšízových poboček? Kde jste otevřeli poslední?
V současné době operujeme pomocí franšízových partnerů více jak ¾ provozoven. Poslední otevřenou provozovnou je restaurace na I. P. Pavlova

Kde hledáte přednostně nové franšízanty?
V průběhu celého roku zpracováváme spousty žádostí o franšízu BB. Většina zájemců se nám hlásí sama a to na základě zákaznické zkušenosti s naším konceptem. Vzhledem k tomu, že se jedná o dlouhodobý vztah, snažíme se pochopit motivaci, tohoto zájemce o franšízu, a jeho skutečný vztah ke značce a produktu.

Stává se, že zájemce o franšízu odmítnete? Jaký je nejčastější důvod?
Ano, stává se to. Neprodáváme franšízy, ale vytváříme dlouhodobá partnerství. Tedy pokud vnímáme, že očekávání zájemce jsou jiná, než jsme schopni nabídnout, zájemce slušně odmítneme.

Co vidíte jako největší výhodu svého konceptu pro franšízanty?
Náš vybalancovaný přístup k franšízantovi, založený na třech pilířích našeho franšízingu: 1. K jejich financím se chováme, jako by to byly naše peníze. 2. Nákupní ceny jsou transparentní. Nadto motivujeme franšízanty k jejich neustálému společnému vylepšování. 3. Pokud nevyděláváte, neplatíte franšízový poplatek 6 %. Každému uchazeči nabídneme nezávislé rozhovory s řadou našich franšízantů, do nichž nikdy nevstupujeme.

Jaká bývá obvyklá návratnost vstupní investice?
V průměru 3-6 let, v závislosti na typu provozovny a tedy výši vstupní investice. 


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014