Franšíza pro bublinové maniaky

Hit z Asie / Základem nápoje Bubble Tea je kvalitní čaj – černý oolong čaj, zelený jasmínový čaj, červený cejlonský čaj a rýžový čaj Genmai. Koncepty na jeho prodej jsou v Evropě poslední roky stále populárnější.
Čtvrtek
07.06.2018
Hravá, originální a populární. Franšízová značka BubbleMania, která se specializuje na výrobu tzv. Bubble Tea, hledá franšízanty pro své kiosky ve městech od 50 tisíc obyvatel.
 

Široký výběr ovocných a mléčných čajů Bubble Tea, které si každý může namíchat v nespočtu příchutí, tvoří základ konceptu BubbleMania. Populární nápoj původem z Tchaj-wanu se podává v různých podobách a to mražený, ledově vychlazený či teplý, vždy ale na jeho dně najde zákazník malé žvýkací kuličky z hnědého cukru a karamelu. Nová značka v našem Katalogu franšíz má nyní 5 vlastních provozoven v ČR, další 4 na Slovensku, franšízové pobočky provozuje ve městech Litoměřice, Jablonec, Praha, a ve slovenské Skalici.

Své další franšízanty hledá i v České republice. Po podpisu licenční smlouvy jim předává do provozu kiosek o velikosti 15 m2 na pasážích obchodních center ve městech s minimálně 50 tisíci obyvatel. Základem celého podnikatelského konceptu BubbleMania jsou původní receptury na výrobu populárního nápoje, které centrála poskytuje svým partnerům spolu s know-how franšízové značky. Žádné speciální podmínky a požadavky na osobu nového franšízanta si centrála neklade, vše je věcí osobní domluvy.

 Komplexní provozní manuál

Počáteční investice do franšízy BubbleManie se pohybuje kolem částky 500 tisíc korun. Franšízová licence jako taková stojí 5 tisíc eur, franšízanti skládají také kauci 100 tisíc korun, kterou lze vystavit i ve formě směnky. Po zahájení spolupráce platí centrále měsíční poplatky na rozvoj franšízové sítě, národní marketing, rebranding a modernizaci kiosků. Spolehnout se pak mohou například na pomoc s výběrem a hledáním vhodné lokality, zpracování dispozice prostoru a návrh na úpravu interiéru i exteriéru dle firemního designu, i dodávku a montáž potřebných výrobních přístrojů. 

Před zahájením podnikání čeká všechny nové franšízanty BubbleManie školení pro majitele a jeho zaměstnance. Pro jejich uvedení do každodenního provozu kiosků slouží posléze komplexní provozní manuál včetně všech receptů značky BubbleMania. Samozřejmostí je také marketingová podpora, reklamní a propagační materiály zpracované naším grafikem, aktualizace nových produktů a nabídky přístup do interního firemního systému.


Franšízy u moře? / V plánu má BubbleMania expanzi do Itálie či Španělska, které jsou hlavními letními evropskými turistickými destinacemi.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015