Patentovaná franšíza

Pro malé i velké / Výtopna je restaurace založená na netradiční formě zábavy, obsluhují zde totiž mašinky, které vozí nápoje až na stůl. Jeden vláček odveze až 12 piv. Modelová železnice je plně automatická, celý provoz řídí software tak, aby nedošlo ke kolizím.
Úterý
12.06.2018
Originální nápady vydělávají. Restaurace Výtopna se hodí do měst s minimálním počtem 30 tisíc obyvatel.
 

K tomu, aby byl gastronomický koncept úspěšný, musí umět zákazníky zaujmout originální myšlenkou. Právě takové kritérium naplňuje restaurace Výtopna, která láká zákazníky na netradiční obsluhu ve formě vláčků vozící objednané nápoje až ke stolu. Firmě se podařilo otevřít zatím největší restauraci v obchodnicky atraktivní lokalitě pražského nákupního centra Palladium, kde najde místo 400 hostů. „Výhodou našeho konceptu je, že máme několik patentem chráněných nápadů a užitných vzorů, které franšízantům garantují trvalou exkluzivitu a charakteristický ráz restaurace,“ popisuje atraktivitu konceptu jeho majitel Petr Fridrich.

Kromě exkluzivity konceptu díky patentům spočívá podle Petra Fridricha výhoda i v přitažlivosti pro velké množství zákazníků, což příznivě ovlivňuje období návratnosti investice. Zájemci o franšízovou licenci musí mít na zprovoznění restaurace okolo pěti milionů korun, které pokrývají náklady na stavební úpravy a vybavení. Doba návratnosti je přitom tři roky a více podle velikosti restaurace. Centrála poskytuje plnou asistenci při vytváření projektu a partneři se mohou na vedení obracet v průběhu celé doby trvání licence. „Samozřejmostí je i poskytování servisu pro modelovou železnici a její software,“ komentuje podporu pro franšízanty Petr Fridrich.

Podmínkou pro udělení licence je volba vhodného místa, na jehož výběru centrála s franšízanty spolupracuje. Výtopna hledá momentálně partnery pro města nad 30 tisíc obyvatel a krajská města, jako například Karlovy Vary, České Budějovice nebo Jihlava. Vedení firmy by ale rádo s konceptem proniklo i do zahraničí. „Na Slovensku registrujeme zájemce, proto by se v budoucnu mohla restaurace naší značky objevit i v některém větším slovenském městě,“ odhaluje vyhlídky na zahraniční expanzi Petr Fridrich s tím, že franšízanti by se kromě kapitálové vybavenosti měli osobně angažovat v provozu, měli by mít dostatečné organizační schopnosti a ideálně i vlastní zkušenosti s podnikáním v gastronomii.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014