Franšíza s Amerikou za zády

Partner s kontakty / Podmínkou pro získání exkluzivní licence je schopnost franšízanta zajistit vhodné nemovitosti a dokonalá znalost lokálního trhu.
Úterý
10.07.2018
Tradiční americkou značkou, která usiluje o proniknutí na tuzemský trh, je i populární pizzerie Grimaldi´s. Typická je pro ni rodinná atmosféra.
 

Tradiční značkou, která usiluje o proniknutí na tuzemský trh, je populární pizzerie Grimaldi´s, a jejíž vznik sahá do roku 1930. Pro koncept této pizzerie je charakteristické rodinné neformální prostředí a používání nejčerstvějších ingrediencí. V domovském New Yorku, kde tento typ pizzerie vznikl, patří Grimaldi´s k nejnavštěvovanějším restauracím i přesto, že podnik nepřijímá rezervace a běžně se tak před vchodem do restaurace tvoří dlouhé fronty.

Používáním čerstvých ingrediencí však tajemství úspěchu pizzerie zdaleka nekončí. Klíčové jsou ještě další ingredience, jako například ručně vyráběná mozzarella, tajná receptura na pizza omáčku nebo po domácku hnětené těsto a originální způsob pečení v ručně vyráběné cihlové peci. Zvláštností pizzerie jsou chemicky prováděné analýzy vody, aby její přesné složení zajistilo stejnou chuť v pizzeriích po celém světě.

Podmínky pro získání exkluzivní licence pro rozvoj na území České republiky je schopnost franšízanta zajistit vhodné nemovitosti a dokonalá znalost lokálního trhu. Kvůli převodu systémů by měl budoucí provozovatel disponovat i dostatečně kvalifikovaným personálem a měl by mít rovněž přístup k dodavatelským řetězcům. Nabídka společnosti Edwards Global Services (EGS), která pizzerii zastupuje ve střední Evropě, platí nejen pro provozovatele gastronomických podniků, ale i pro firmy z oblasti realit, developerských společností nebo vývojářů a provozovatelů nákupních center a maloobchodů.

Pokud partner licenci získá, bude jako area-developer manager zodpovědný za rozvoj sítě na celém trhu. „Počáteční kapitál na získání licence a zahájení provozu minimálně dvou pizzerií se pohybuje v rozmezí 1,5 – 3 miliony dolarů. Za vynaloženou částku získá obchodní partner dlouhodobě budované know-how a podporu zkušeného týmu, který mnoho let úspěšně působí v oblasti gastronomie,“ uzavírá William Edwards, ředitel společnosti EGS.


Exkluzivní licence / Výše investice se pohybuje od 1,5 až do 3 mil. dolarů.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015