Čerstvé a zelené
Čerstvé a zelené / Subway poprvé za 52 let své existence změnila nedávno logo i desing poboček ve snaze přilákat zpět zákazníky, které oslovuje její slogan: Jezte zdravě, žijte ekologicky.
Pátek
13.07.2018
Franšízová síť Subway otevřela první českou pobočku s novým designem. V "novém kabátě" představuje v Praze na Hlavním nádraží.
 

Subway dlouhé roky patří mezi nejznámější franšízové sítě světa, své prvenství si dlouho držela i coby značka s globálně největším počtem franšíz. Poslední čtyři roky se však řetězec potýkal s narůstajícími problémy, někteří franšízanti podle listu Business Insider dokonce hovořili o tom, že značka Subway pomalu umírá. Stěžovali si přitom na povinnost udržet nízké ceny produktů i přes rostoucí náklady na výrobu, či neschopnost vedení reagovat na aktuální změny a trendy na trhu. 

Důsledkem byla největší změna designu restaurací i inovace původního loga v historii Subway. Subway zavádí současně v rámci svých služeb objednávkový digitální systém pro spěchající hosty, zkrátit se tak má doba čekání na výrobu objednávky. V "novém kabátě" se již Subway objevila i v České republice. První českou pobočkou v novém designu je restaurace v Prazen a Hlavním nádraží 

Poloviční sleva za otevření franšízy do roka

V ČR je nyní otevřeno 21 restaurací Subway, franšízová licence pro získání práv na provoz pobočky stojí stejně jako v jiných zemích 7 500 eur. Pokud franšízant stihne otevřít provozovnu do roka, dostane polovinu licenčního poplatku zpět. Značce odvádí 8 % z tržeb a 4,5 % platí za marketing. Asi 147 tisíc eur musí majitel franšízy Subway investovat do vybavení. Nového franšízanta hledá americká společnost v Hradci Králové, ale i dalších městech. 

Co se týká spokojenosti zákazníků, patří Subway mezi nejlepší franšízové značky světa. Letos zvítězila v pravidelném průzkumu poradenské společnosti Temkin Group mezi 24 retězci rychlého občerstvení, celkově jí patří 2. místo. Studie přitom zkoumala na 350 společností z 20 oborů. Řetězec bageterií získal od svých zákazníků "skóre spokojenosti" 83 %. I přesto ale vedení Subway samo ohlásilo, že do budoucna hodlá počet svých poboček snížit tak, aby pomohlo stabilizovat podnikání těm, které zůstanou.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015