Čerstvé a zelené
Čerstvé a zelené / Subway poprvé za 52 let své existence změnila nedávno logo i desing poboček ve snaze přilákat zpět zákazníky, které oslovuje její slogan: Jezte zdravě, žijte ekologicky.
Pátek
13.07.2018
Franšízová síť Subway otevřela první českou pobočku s novým designem. V "novém kabátě" představuje v Praze na Hlavním nádraží.
 

Subway dlouhé roky patří mezi nejznámější franšízové sítě světa, své prvenství si dlouho držela i coby značka s globálně největším počtem franšíz. Poslední čtyři roky se však řetězec potýkal s narůstajícími problémy, někteří franšízanti podle listu Business Insider dokonce hovořili o tom, že značka Subway pomalu umírá. Stěžovali si přitom na povinnost udržet nízké ceny produktů i přes rostoucí náklady na výrobu, či neschopnost vedení reagovat na aktuální změny a trendy na trhu. 

Důsledkem byla největší změna designu restaurací i inovace původního loga v historii Subway. Subway zavádí současně v rámci svých služeb objednávkový digitální systém pro spěchající hosty, zkrátit se tak má doba čekání na výrobu objednávky. V "novém kabátě" se již Subway objevila i v České republice. První českou pobočkou v novém designu je restaurace v Prazen a Hlavním nádraží 

Poloviční sleva za otevření franšízy do roka

V ČR je nyní otevřeno 21 restaurací Subway, franšízová licence pro získání práv na provoz pobočky stojí stejně jako v jiných zemích 7 500 eur. Pokud franšízant stihne otevřít provozovnu do roka, dostane polovinu licenčního poplatku zpět. Značce odvádí 8 % z tržeb a 4,5 % platí za marketing. Asi 147 tisíc eur musí majitel franšízy Subway investovat do vybavení. Nového franšízanta hledá americká společnost v Hradci Králové, ale i dalších městech. 

Co se týká spokojenosti zákazníků, patří Subway mezi nejlepší franšízové značky světa. Letos zvítězila v pravidelném průzkumu poradenské společnosti Temkin Group mezi 24 retězci rychlého občerstvení, celkově jí patří 2. místo. Studie přitom zkoumala na 350 společností z 20 oborů. Řetězec bageterií získal od svých zákazníků "skóre spokojenosti" 83 %. I přesto ale vedení Subway samo ohlásilo, že do budoucna hodlá počet svých poboček snížit tak, aby pomohlo stabilizovat podnikání těm, které zůstanou.


Populární na fóru

Prodej podniku - nápadu

Jukněte na www.gastroreality.cz tam můžete vaši nabídku inzerovat. Je to portál zaměřený na prodej gastrorealit

3 komentář(e)
posledni 04.09.2018
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

3 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

3 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014