Koncept takřka univerzální / Pro držitele licence je výhodné, že koncept Denny´s nabízí více formátů restaurací. Jejich plocha se pohybuje mezi 70 až 800 m2.
Pátek
03.08.2018
Rodinná síť amerických restaurací Denny´s chce vstoupit na evropský trh. Exluzivní licenci nabízí i českým podnikatelům.
 

Jedna z nejznámějších franšízových síti světa Denny´s restaurants je zaměřena na rodinu, protože svou atmosférou a menu vytvářejí podmínky pro setkávání všech generací. Historie konceptu sahá do roku 1953, kdy Harold Butler s Richardem Jezakem nejprve otevřeli první stánek s koblihami, aby po 60 letech měli stovky restaurací ve 14 zemích světa. Již tehdy bylo heslem firmy podávat nejlepší kávu, dělat nejlepší koblihy a poskytovat nejlepší servis 24 hodin denně a tato strategie funguje v restauracích Denny´s dodnes.

Firma se začala rozšiřovat prostřednictvím franšízy v roce 1963, aby mohla rychleji expandovat na domácím i zahraničním trhu. Nyní má franšízová síť proniknout i do střední Evropy a partnerovi nabízí exkluzivní licenci prostřednictvím společnosti Edwards Global Services. Licence bude udělena partnerovi, který bude schopen zprovoznit minimálně pět restaurací. Investice do jedné restaurace se přitom pohybují okolo jednoho milionu dolarů (asi 20 mil. Kč), proto je nutné, aby byl zájemce silně kapitálově zajištěn.

Pro držitele licence je výhodné, že koncept nabízí více formátů restaurací, jejichž plocha se může pohybovat mezi 70 až 800 m². Nejmenší formát, který mívá maximálně 250 m², se nachází nejčastěji v nákupních centrech, na letištích nebo v prostorách univerzit. Takzvané Great Denny´s restaurants, které mají již několik set metrů čtverečných plochy, jsou obvykle samostatné restaurace, nebo umístěné ve velkých nákupních centrech. Třetí typ, Denny´s on-the-go restaurace, je v rozsahu 250 až 500 m² a je vhodný zejména na dálnice nebo velké křižovatky.

Podmínkou získání franšízové licence pro Českou republiku bude převzetí zodpovědnosti za rozvoj sítě na celém trhu. „Ideální kandidát je společnost, která má již zkušenosti s tímto druhem gastronomie, tj. ze sektoru potravin a nápojů, nebo se musí jednat o společnost se zkušeností s řízením gastronomické značky. Je samozřejmostí, že musí mít přístup k dobré lokalitě, protože je žádoucí, aby byly restaurace v centrální části města. V neposlední řadě musí být zájemce seznámen se západními standardy servisu a kvality potravin a mít přístup k dodavatelským řetězcům,“ říká o podmínkách spolupráce William Edwards s tím, že návratnost investice se pohybuje okolo 2 let od zprovoznění restaurací.


Silné finanční zázemí / Investice do jedné restaurace se pohybuje okolo jednoho milionu dolarů (asi 20 mil. Kč).

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015