Navařeno od Sklizena pomůže s večeří

Vše pohromadě / Zákazník si může koupit buď všechny suroviny, nebo si jen vybrat ty, které mu doma opravdu chybí. Nabídka jídel se mění jednou týdně, aby odpovídala sezóně a nabízela stále novou inspiraci. Koncept Navařeno je součástí prodejny, který franšízant může využít, pokud je jeho provozovna dostatečně velká.
Čtvrtek
19.07.2018
Franšízová síť obchodů s kvalitními potravinami Sklizeno chce svým zákazníkům usnadnit život, jak jen je to možné. Jde na to s novým konceptem Navařeno od Sklizena.
 

První provozovna tohoto typu našla své místo v poměrně nově otevřeném areálu Manifesto u pražského Masarykova nádraží.  Od srpna pak bude tento formát také součástí prodejny v nákupním centru Chodov.

V čem se Navařeno od Sklizena liší od klasických obchodů této značky? Kromě nabídky kvalitních produktů přináší také inspiraci, recepty a hned také pohromadě všechny suroviny, které bude zákazník k uvaření vybraného jídla potřebovat. Recepty jsou koncipovány tak, aby příprava pokrmu nezabrala více než 30 minut, s důrazem na co nejmenší počet surovin. Každý týden bude v nabídce šest různých receptů od polévek přes saláty po hlavní jídla.

„Ve všední dny chtějí lidé vařit jednoduše a rychle, přitom ale z kvalitních surovin. My jim je připravíme na míru danému receptu, takže zákazník mezi připravenými surovinami najde například příslušný řez masa v gramáži odpovídající dvěma nebo čtyřem porcím, čerstvé těstoviny a příslušnou zeleninu na jediném stole,” popisuje koncept Navařeno majitel Sklizeno Petr Borkovec.

Nejen pro Pražáky

První pražskou prodejnu tohoto konceptu lze označit jako testovací. Do budoucna totiž Sklizeno uvažuje o jeho zařazení jako součást velkých prodejen této sítě. A to bez ohledu na to či jsou kmenové nebo franšízové. „Navařeno od Sklizeno chceme rozhodně rozšiřovat i mimo Prahu. Pokud se osvědčí, mohl by se už od konce roku objevit v Brně v některých stávajících prodejnách,“ prozrazuje Petr Borkovec s tím, že společnost Sklizeno Foods počítá s tímto formátem i pro další prodejny, které teprve vzniknou.

V celé síti Sklizeno Foods, tedy ve Sklizeno, My Food a Náš Grunt v současnosti funguje 30 franšízových poboček řízených 23 franšízanty. Především ty nově vzniklé jsou provozovány v modelu kooperativní franšízy. To znamená, že polovina prodejny patří franšízantovi, druhá pak poskytovateli licence Sklizeno Foods.


Byznys na dosah / Franšízová síť Sklizeno nabízí zájemcům o licenci dva typy spolupráce – Shop and Eat a Shop. V závislosti na vybraném formátu a také velikosti prodejny se pak pohybuje výše investice franšízanta. Ta začíná na cca 1 milionu korun.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015