S franšízantem musíme být na jedné vlně

100% franšíza / V současnosti tvoří česká franšízová síť RE/MAX 140 poboček s více než 1150 makléři. Naše služby by měly být časem dostupné ve všech městech se spádovými oblastmi již kolem 10 tisíc obyvatel.
pondělí
30.07.2018
Co všechno obnáší spolupráce se značkou RE/MAX a jaká jsou vzájemná očekávání, přiblížil Milan Žák, CEO Kreuziger&Sobotik, s.r.o.
 

Jak se daří síti RE/MAX v posledních letech?
Daří se nám velmi dobře. Rosteme už třetím rokem  dvouciferným tempem a také se zvyšuje průměrný obrat na makléře. To samozřejmě také znamená, že si naši makléři vydělávají stále více.

Předpokládám, že je to hodně dané i situací na trhu…
Ano, pohybujeme se na trhu, kde je aktuálně velmi vysoká poptávka po nemovitostech. Makléři tak nyní mají při hledání kupujícího trochu usnadněnou práci. Tím větší důraz ale klademe na to, aby pro svého klienta odvedli skutečně stoprocentní servis.

Co to přesně znamená?
Zavedli jsme například systém aukcí, který pomáhá prodat za nejlepší možnou cenu. Majitelé nemovitostí tak velmi často získají mnohem více než při běžném způsobu prodeje.

Trhu se daří, reality se prodávají ve velkém. Je to i impuls pro nové franšízanty? Pozorujete větší poptávku po otevření kanceláře?
Rostoucí segmenty trhu jsou lákavé vždy a poptávka po otevření franšízy se vyvíjí úměrně situaci. Nám se ale daří navyšovat počet poboček kontinuálně.

Jaká je nejčastější motivace franšízantů, kteří se rozhodnou založit novou pobočku RE/MAX?
Je to různé. Pro jednoho jde o potřebu změny, druhý chce rozjet něco vlastního a pro třetího je hlavní motivací výdělek. Většina lidí má ale pocit, že chce v životě něco nového, chtějí být pány svého času, něco budovat. Je ale také třeba rovnou dodat, že stejně jako každý jiný business je to tvrdá dřina a úspěch se nedostaví hned.

V čem je největší rozdíl pracovat pro RE/MAX či pro konkurenci?
Kromě propracovaného systému vzdělávání je to i o známosti značky, o důvěře, kterou od klientů máme. Podle hodnocení našich klientů máme index spokojenosti 99,5%, při čemž jsou do něj započítávány všechny obchody uskutečněné našimi makléři. V tomto ohledu jsme určitě jedineční. Navíc, co se týče franšízantů a hlavně nových poboček, máme velmi dobře zpracovaný business plán. O franšízanty pečuje skupina manažerů, pomáhají jim při startu, starají se o ně v průběhu roku, pravidelně se setkávají a řeší společně veškeré jejich potřeby. Ze všech franšíz na tuzemském trhu máme také nejsilnější marketingovou podporu značky. To nás velmi odlišuje.

Setkáváte se například s tím, že si chce kancelář otevřít makléř?
Ano, samozřejmě. I to je model, ke kterému dochází. Ono je to logické, v určitém momentu makléř dospěje k tomu, že chce ve svém životě změnu. Jeho práce ho stále baví, chce se ovšem posunout dál. Protože má znalosti a zkušenosti s reálnou prací makléře, je pro něj zajímavá možnost otevřít si vlastní kancelář a zkušenosti předávat dál.

A co když přijde makléř nebo franšízant od konkurence?
To není žádný problém. Podobně, jako jakýkoli jiný podnikatel má tuto možnost a my se postaráme o to, abychom mu start vlastní kanceláře co nejvíce ulehčili. Máme řadu příkladů, kdy k nám přistoupili realitní makléři či celé kanceláře od konkurence a jejich obrat po přestupu se dramaticky navýšil.

Platí, že si kancelář může otevřít kdokoli?
To zase ne:-) Musíme se poznat. Vzájemně se seznámíme s očekáváním na obou stranách. RE/MAX má heslo: „Každý vítězí“. Výhra to musí být pro každý článek řetězce. Nastíníme si obchodní model franšízingu, co všechno mu značka RE/MAX dá. A pokud to dává oběma stranám smysl a nový franšízant je s námi ochotný sdílet společnou vizi, hodnoty a cíle, jdeme do toho.

Nicméně franšízant nemusí být zběhlý v oboru…
To rozhodně není podmínkou. Vše mu ukážeme, pomůžeme mu se zorientovat. Víc důležité je, aby měl podnikatelského ducha, velkou míru nadšení, soutěživost, chuť pracovat a naslouchat.


RE/MAX Convention / Každým rokem oceňujeme ty nejlepší kanceláře a nejlepší kolegy ze svých řad.

Populární na fóru

Jsme obchodníci, ne prodavači

Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...

3 komentář(e)
posledni 20.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Mobilní domy míří do Prahy

MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz  

2 komentář(e)
posledni 16.06.2012
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu

jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...

1 komentář(e)
posledni 04.04.2012
Asociace bez dvou realitek

Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...

2 komentář(e)
posledni 20.02.2012
Asociace bez dvou realitek

Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....

2 komentář(e)
posledni 14.02.2012
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda

myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.

1 komentář(e)
posledni 15.01.2012