Garantovaný nájem i podnikání
Ke vzniku konceptu Garantovaný nájem vedl nejen vývoj na českém realitním trhu, ale také nastupující trendy v této oblasti. Současná doba je doba sdílení, a to prakticky čehokoli, realit nevyjímaje. Napomáhá tomu i momentální situace na trhu, kdy pořízení si vlastního bydlení je pro mnohé nedosažitelné. Řešením pro ně jsou tak pronájmy. Na druhé straně, majitelé nemovitosti ví, že s jejich pronajímáním bývá spojena celá řada povinností a komplikací. A právě s nimi jim Garantovaný nájem může pomoci.
„Pomáháme lidem šetřit čas a energii, aby se mohli věnovat tomu, co skutečně mají rádi. To vše díky službě Garantovaný nájem, která je odbřemení od veškerých starostí spojených s pronájmem bytu. Jejich jedinou starostí pak bude, jak naložit s každoměsíčním příjmem,“ vysvětluje spolumajitel a ředitel společnosti Tomáš Suchomel s tím, že fungování této služby je velmi jednoduché a pro majitele nemovitosti příjemné. Firma si od něj byt pronajme na období 2 až 10 let, který dále pronajímá a stará se jak o něj, tak i o podnájemníka.
Aby byla tato služba dostupná klientům po celé republice, rozhodla se firma zajistit její expanzi prostřednictvím prodeje franšízových licencí. Díky tomu by se měla dostat do všech krajských a okresních měst s více než 20 tisíci obyvateli a průměrnou výší nájmu standardního bytu okolo minimálně 8 až 10 tisíc korun měsíčně. V současné době fungují pobočky v Praze, Brně, Ostravě a Olomouci.
Úspěch v rukách franšízanta
Franšízantem této sítě se může stát například realitní kancelář, jež chce svým klientům nabízet zajímavý a smysluplný produkt, správce nemovitostí nebo developer. Firma se však nebrání ani spolupráci s lidmi, kteří mají zkušenosti z jiného oboru. Důležitá je pro ně zejména ochota franšízanta absolvovat školící a vzdělávací program a dál se jím ve svém podnikání řídit, jeho manažerské a organizační schopnosti a také umění jednat s lidmi, a to jak s majiteli pronajímaných bytů, tak i jejich nájemníky.
Kromě vyhledávání a najímání vhodných bytů, je nedílnou součástí práce franšízanta také tzv. Realitní část byznysu. Tu může franšízant vykonávat na základě svoji realitní divize, outsourcingu, nebo pomocí doplňkového licence VITOM Group k projektu Garantovaný nájem. Náplní oné realitní části byznysu je aktivní vyhledávání nájemníků a také jejich prověřování před podpisem nájemní smlouvy. V této oblasti franšízor franšízantovi předá know-how ohledně inzerce, a to včetně manuálů, jak psát texty a jak nafotit byt, marketing inzerce a přípravy na prohlídky z hlediska potřebné dokumentace.
Velkou pozornost věnuje koncept Garantovaného nájmu řádnému předání nemovitosti podnájemníkům dle nastavených pravidel. „Prevence je v tomto směru obzvlášť důležitá. V rámci technické části byznysu má franšízant na starosti mimo jiné také pravidelné kontroly bytů a jejich udržování v perfektním stavu," dodává Tomáš Suchomel.
Cena franšízové licence, kterou musí zájemce o vstup do této sítě zaplatit, začíná na 200 tisících korunách bez DPH. Investice do zařízení odpovídající kanceláře se pak pohybuje od 30 do 100 tisíc korun. Společnost Garantovaný nájem, a.s. uzavírá s franšízovými partnery smlouvu na 5 let s možností prodloužení. Více informací se dozvíte v Katalogu franšíz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Realitní trh nabízí podnikatelské příležitosti neustále. Zároveň se ale jedná o silně konkurenční prostředí. S podporou franšízového partnera se v něm uspět dá.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
V okresních městech vidí realitní franšíza Century 21 velký potenciál. Během června zahájily provoz pobočky v Praze a Ostravě.
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
„Současná situace nahrává makléřům, kteří dokáží dát přidanou hodnotu celému procesu prodeje nemovitosti," prozrazuje Tomáš Jelínek, ředitel Century 21 Česká republika.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.