Přinášíme nový koncept PONT to go

Vlastními silami / Momentálně se JPServis zaměřuje na otevírání vlastních poboček, a to i z důvodu zavádění nového konceptu PONT to go. První otevřou své brány v Havlíčkově Brodě a Hradci Králové.
Pondělí
27.08.2018
Firma JPServis v Česku provozuje 30 prodejen značky PONT. Ty teď čeká modernizace. Nové obchody již vznikají jako PONT to go, prozrazuje ředitel společnosti Marek Cagášek.
 

Společnost JPServis, která stojí za sítí obchodů PONT Market, na trhu působí již více než 20 let. Jak se za tu dobu změnila Vaše branže?
Roste konkurence, ale i nároky zákazníků. Když jsme v roce 1995 začínali, tak jsme byli mezi prvními, kdo jim přinášel služby západního stylu. Naše prodejny na nádražích zářily. Ale protože konkurence nikdy nespí, postupně nás dotahovala. Rozšiřovala svou provozní dobu, modernizovala prodejny. I tak ovšem máme náskok. Právě teď začínáme naše prodejny kompletně modernizovat a měnit jejich design podle nového konceptu PONT to go, čímž opět convenience store v ČR posuneme k vyššímu standardu.

Jak se PONT Marketům v současné době na trhu momentálně daří?
Velmi dobře. Od začátku jsme kladli velký důraz na výběr lokalit pro naše prodejny. Aby byly v místech s vysokou frekvencí zákazníků, kteří potřebují rychle nakoupit základní potraviny, občerstvení, drogerii a podobně. Neustále taky rozšiřujeme sortiment a služby podle potřeb a přání zákazníků. To je základem našeho úspěchu.

Jak hustá je v současné době pobočková síť PONT Market? Jaké máte plány na její další rozšiřování?
Provozujeme téměř 30 prodejen. Všechny chceme postupně modernizovat a další nové prodejny otevírat již podle konceptu PONT to go.

Jak se Vám daří hledat nové franšízanty? Co od nich především očekáváte?
V současné době se zaměřujeme především na vlastní síť prodejen, a to i z pohledu zavádění nového konceptu PONT to go. Letos konkrétně v Havlíčkově Brodu a v Hradci Králové. Franšízový koncept máme zpracovaný a jsme připravení jej poskytnout tomu, kdo má vyhovující místo pro prodejnu PONT. To je základ, aby byl nový obchod opravdu úspěšný.

Vaší strategií je umisťovat obchody do míst s velkým pohybem lidí. Jak se vám daří nacházet stále nová a nová místa? Je jich v Česku dostatek? Neuvažujete o úpravě této strategie?
Rozhodně ne. Vhodných lokalit je u nás ještě hodně. Například se nám daří naše služby úspěšně nabízet v areálech zdravotnických zařízení nebo kancelářských komplexech. Děláme zkrátka to, co umíme, není třeba na naší strategii nic měnit.

V listopadu loňského roku jste „spojili“ své síly s dalším franšízovým konceptem – Zásilkovna.cz. Co Vás k tomuto kroku vedlo? Mají tuto možnost i Vaši franšízoví partneři?
Samozřejmě. Franšízoví partneři mohou využívat veškeré služby, které nabízíme. A co nás k tomu přivedlo? Je to další služba, kterou lidé potřebují, aby ušetřili čas. Dokonale tak zapadá do naší koncepce. Navíc jsme měli dobré zkušenosti s výdejnami zásilek z e-shopu společnosti Datart.


To pravé místo / "Klademe velký důraz na výběr lokality našich prodejen. Naším cílem jsou místa s vysokou frekvencí lidí. Například se nám daří naše služby úspěšně nabízet v areálech zdravotnických zařízení nebo kancelářských komplexech," říká Marek Cagášek.