Bez platby za licenci / Investice do otevření pobočky Tulec Trend začíná na zhruba 150 tisících korun. Konečná výše závisí na úpravách, které bude třeba ve zvoleném prostoru udělat. Franšízant neplatí žádný vstupní licenční poplatek.
Pátek
02.11.2018
Podnikání zaměřené na děti se daří. Důkazem je i franšíza Tulec Trend. Ta v poslední době eviduje více kvalitních zájemců o licence než dříve.
 

Na nezájem ze strany potenciálních franšízantů si tato původem česká síť zaměřená na prodej dětského oblečení nemohla stěžovat ani v minulosti. Nicméně, jak říká spolumajitel Tulec Trend Tomáš Tulec, dnes je situace jiná, než byla v roce 2017. „Tehdy jsme zaznamenávali velké množství dotazů na franšízu, ale mnoho z nich bylo bez finálního efektu. Aktuálně je situace odlišná především proto, že množství potenciálních partnerů již není tak velké, ale mnohem častěji se jedná o partnery, kteří mají konkrétní představu, vhodný obchodní prostor a jsou obchodně zkušenější,“ vysvětluje Tomáš Tulec.

Tento stav dnes tedy nahrává tomu, že je možné novou pobočku otevřít v kratší době, než tomu bylo dříve. Mnohdy totiž již zájemci o licenci značku Tulec Trend dobře znají, a především franšízorovi nabízí kvalitnější obchodní prostory. Jsou to právě prostory, které ve většině případů rozhodují o tom, jestli a jak rychle bude moci franšízant svoji pobočku otevřít. Kvalita obchodního prostoru je totiž zásadní pro dlouhodobou, a především úspěšnou spolupráci.

V současné době jsou produkty značky Tulec Trend k dostání ve 30 obchodech v Česku a 15 na Slovensku. Co se týče poboček, v tuzemsku má firma 3 vlastní prodejny a 3 franšízové. Na sousedním Slovensku fungují dva franšízové obchody. Franšízu nabízí zejména ve městech s více jak 20 tisíci obyvateli, nicméně ani to nemusí platit ve všech případech. „Potenciál pro naše prodejny mohou skrývat i některá rozvíjející se předměstí velkých měst, nebo i některé obchodně velmi zajímavé lokality v malých městech,“ prozrazuje Tomáš Tulec s tím, že franšíza značky Tulec Trend je vhodná jak pro ty, kteří se chtějí na chodu pobočky aktivně podílet, tak i pro ty, co si prodejnu pořídí jako investici. Pro oba typy franšízových partnerů má koncept připraveny konkrétní možnosti spolupráce.


Made in Czech Republic / Značka Tulec Trend je nejen prodejcem, ale zabývá se hlavně návrhy a výrobou značkového oblečení a doplňků pro děti. Prostřednictvím franšízových licencí chce svou nabídku rozšířit do celé České a Slovenské republiky. Produkty Tulec Trend však najdeme nejen v jejich značkových obchodech, ale také i u jiných prodejců, nebo na e-shopu.