Byznys na léto i zimu
S historicky první mimopražskou pobočkou si to Yogoteria loni namířila do severočeských Teplic, do nákupního centra Galerie Teplice. O její provoz se stará franšízantka Aneta Mačicová. „Zájem zákazníků bezprostředně po otevření teplické pobočky nás příjemně překvapil a dal nám signál, že franšízing Yogoterie má smysl. V letošním roce jsme absolvovali několik jednání s potenciálními franšízanty, několik z nich bohužel nedospělo ke zdárnému konci,“ říká jednatel společnosti Jakub Zíma s tím, že některá jednání stále pokračují. Zdá se tedy, že nebude dlouho trvat a specialitu v podobě frozen yogurtu budou moci ochutnat i zákazníci v jiných částech naší republiky.
V krátkodobém horizontu by chtěl franšízový koncept Yogoteria najít své místo v obchodních centrech větších českých měst. Důležité je, že ke všem projektům přistupuje poskytovatel licence individuálně, a to tak, že se vždy snaží maximálně zhodnotit, zda má provozovna v dané lokalitě smysl a šanci na úspěch. Franšízantům tak nedovolí pobočku otevřít na nevhodném místě. „Pokud lokalitě sami nevěříme, tak v jednání dále nepokračujeme,“ dodává Jakub Zíma.
Produkt pro zimní sezónu
U zájemců o licenci hledají majitelé značky Yogoteria především chuť do práce, chuť podnikat a dobrou znalost lokálního trhu. Každý franšízant před začátkem spolupráce v rámci sítě absolvuje podrobné školení přímo na provozovnách. Co se týče nákladů na otevření pobočky, musí se franšízant připravit na investici pohybující se od 1 do 2 milionů korun. Jak Jakub Zíma prozradil, z pozice franšízora je Yogoteria schopná svým potenciálním franšízantům pomoci s jejím financováním a návratnost investice se pohybuje okolo 3 let.
Ačkoli by se mohlo zdát, že prodej produktu jako je frozen yogurt je otázkou jen jarních a letních měsíců, není tomu tak. Podle Jakuba Zímy určitou sezónnost produktu pozorovat lze, nicméně do jisté míry ji potlačuje fakt, že se provozovny Yogoteria nachází v obchodních centrech, kde je návštěvnost v zimních měsících vyšší. Navíc, v letošním roce zařadil koncept do svého sortimentu teplé Bubble Vafle s frozen yogurtem, které jsou ideálním produktem právě na podzimní a zimní měsíce.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...