Ve světě je již 50 nových Yves Rocher

Úterý
22.09.2009
Yves Rocher mění své obchody ve světě i v Česku. Na toto téma hovořil portál FranchisingINFO.cz s šéfkou francouzského kosmetického gigantu v Česku Alenou Záhorskou.
 

Jaký je posun v novém konceptu obchodů?
Nová identita značky je součástí dlouhodobého plánu naší společnosti. Nový koncept obchodu, stejně jako nové logo, efektivněji komunikuje historické kořeny naší značky a její hodnoty. Chceme například zdůraznit originalitu naší značky, tedy to, že jsme francouzská kosmetická značka a stále rodinná firma či že plníme přísné ekologické standardy a závazky.

Co by tato změna měla přinést majitelům obchodů?
Cíle jsou pro naše obchody stejné jako pro obchody ve franchise. Hlavním cílem konceptu Ateliéru Rostlinné kosmetiky je lepší komunikace hodnot značky a jejích historických kořenů.

Týká se změna všech stávajících obchodů, nebo pouze vybraných?
V současné době jsou otevřeny dva obchody v novém konceptu v Praze. Letos budeme otevírat další tři zcela nové obchody v novém konceptu, v říjnu v Brně v Olympii, v listopadu ve Fóru Ústí nad Labem a ve Futuru v Kolíně. Stávající obchody budou postupně rekonstruovány a měněny. Vše bude ale probíhat v závislosti na perspektivě nájemních smluv u jednotlivých obchodů. Ve světě je v současné době otevřeno 50 obchodů v novém konceptu Ateliéru Rostlinné kosmetiky.

Jak velká je investice do změny a kdy by měla být změna ukončena?
Náklady na změnu identity značky jsou obrovské. Jsou v nich zahrnuty ty nejmenší náklady spojené se změnou loga, až po ty větší investované do rekonstrukce obchodů. Investice jsou ale dle dlouhodobého plánu rozloženy na delší časové období.