FRANCHISING FORUM - možná i veletrh

Úterý
29.09.2009
říká v rozhovoru pro portál FranchisingINFO.cz výkonná ředitelka České asociace franchisingu Hana Jurášková.
 

Jaká je hlavní změna letošního ročníku Franchising Forum?
Hlavní novinkou je rozšíření o výstavu resp. nabídku franchisových příležitostí. Stále více konceptů ze zahraničí se snaží expandovat na český, ale i na slovenský trh a me,aké žádnou jinou příležitost, kde by se mohly uceleně představit. Proto jsme takovu výstavu připravili. Máme ambici v příštích letech, pokud bude zájem, výstavu přeměnit ve franchisový veletrh.

Proč jste se rozhodli letos rozšířit představení systémů právě o jejich stánky?
Systémy se nestačí dostatečně prezentovat pouze v 10 minutách, které mají k dispozici v rámci řízených prezentací. Proto jim umožňujeme oba dny FRANCHISING FORUM mluvit s potenciálními franchisanty přímo na stánku, kde jsou k dispozici propagační materiály, příručky a samozřejmě dobře informovaný zástupce systému.

Hlavním partnerem letošního ročníku jsou australské systémy. V jakých oborech se chtějí u nás prosadit?
Jsou to především služby a gastronomie. Z gastronomie je to Gloria Jean‘s Coffees, největší australský obchodník se speciální kávou, fast-foodový řetězec Sunshine Kebabs či koncept sushi barů ASAGAO. Z oblasti služeb jsou to značky: PACK & SEND, NoWet Waterless CarClean, ArkNet™ a Telcoinabox. Oblast obchodu zastupuje koncept Chocolate Graphics.

Představí se i jiné značky?
Představí se zde také například leader francouzského realitního trhu firma LAFORET, německé značky: BackWerk, Clean Skin, či koncept kaváren z Malty CAFÉ JUBILEE. Ze značek působících v Česku půjde například o RE/MAX, NATURHOUSE, CENTURY 21, Yves Rocher, Stavoodbyt stavebniny či Town and Country House. Celkem to je více než 30 značek.


Populární na fóru

Česká značka, skvělá značka

Úvěru zpracováváme zcela zdarma. Všechny podmínky uvedeme jasně a jasně. Platíme za váš účet do 24 hodin. Aplikace telefonicky nebo e-mailem není povinná....

1 komentář(e)
posledni 27.04.2018
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017