Convenience Pont posílil v Praze

Investice do franšízové pobočky Pont se pohybuje kolem milionu korun.
pondělí
26.10.2009
Franchisová síť tzv. convenience marketů Pont otevřela již svou sedmou provozovnu v Praze
 

Již sedmou provozovnu v Praze otevřela v září franšízová síť convenience marketů Pont. Tentokrát jde o provozovnu v Praze Chodově. Firma to uvedla na svém webu. Celkově již patří do sítě, kterou vlastní s Českými drahami propojená společnost JPServis, 23 obchodů. Většina z nich jsou vlastní, jen menší počet obchodů je postaven na franšíze.

Franchisa za milion a více

Vstupní investice za koncept obchodu PONT se pohybuje od jednoho milionu korun výše, podle velikosti prodejny a nutných stavebních úprav. Firma JPServis provozuje i další koncept rychlého občerstvení s kávou a čerstvým pečivem Fornetti Caffé, kde je vstupní investice zhruba 200.000 korun.

Convenience obchody: Stále více

Tzv. convenience obchody zažívají relativně rychlý rozvoj. Do segmentu menších obchodů se zakousl také finanční dravec Penta Investment, který koupil polský koncept Žabka a přetransformoval ho s novým logem do Česka. Do konce roku jich chce mít 100. Cílový počet prodejen by se měl za pět let vyšplhat až na 500.