Electro World plánuje až 30 obchodů
Na 25 až 30 obchodů chce v Česku rozšířit svou síť řetězec prodejen s elektronikou Electro World. Některé z nich by mohly být provozovány na principu franšízingu. V současnosti u nás provozuje 16 obchodů. Některé z nich nyní budou procházet rekonstrukcí a úpravami. První takový otevřel řetězec tento týden v Praze.
Krize zastavila rozvoj
Výstavbu nových prodejen přitom zastavila současná ekonomická krize, uvedl generální ředitel firmy Milan Růžička pro ČTK. V minulosti firma otvírala i pět prodejen ročně, to se podle šéfa řetězce zřejmě opakovat již nebude.
Odchody na prodej
V Česku působí řetězec od roku 2002, nyní s 16 prodejnami. Na Slovensku má tři obchody. Firma je součástí skupiny DSG International, která provozuje ve 28 zemích zhruba 1300 klasických či internetových obchodů a zaměstnává téměř 40.000 osob. Se svými prodejnami se přitom skupina stahuje z Maďarka, které je silně postiženo krizí. Svých devět tamní obchodů prodá za euro. Média spekulují také o prodeji slovenských obchodů do rukou řetězce Nay.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem