Sítě orientované na zdraví kvetou

Zdravá výživa se stává hitem
Pátek
13.06.2008
Franchsovým sítím, které se orientují na zdraví, se v Česku daří. Svědčí o tom vstup dalšího systému jehož hlavním tématem je zdravá výživa a dietetické poradenství - značky NATURHOUSE.
 

Na trhu franchisových sítí orientujících se na zdraví a zdravou výživu bude opět o něco těsněji. Vstupuje totiž do něj původem španělská značka NATURHOUSE. „Naší přidanou hodnotou je přítomnost zkušeného dietologa či lékárníka v každém našem obchodě. Poradenství našim zákazníkům navíc poskytujeme zdarma,“ říká majitel master franchisy pro Česko a Slovensko Jan Gonda. Firma se orientuje na zákazníky, kteří mají problémy se správnou výživou a tím související nadváhou či naopak podváhou. Produkty NATURHOUSE, které klientům pomáhají k tělesné a dušení rovnováze, jsou na přírodní bázi.

Rozjezd v létě

První obchod by měla síť rozjet v létě v Praze. „Zajímavá jsou pro nás větší města s více než 20000 obyvateli,“ doplňuje Jan Gonda. Potřebná investice do obchodu, který je v současnosti kolem 1500 po celém světě, se pohybuje do milionu korun.

Konkurence roste

Obor zdraví a zdravé výživy je s ohledem na preference spotřebitelů pro franchisové řetězce stále zajímavější. Částečně se na tento segment trhu orientuje jeden z prvních řetězců u nás Yves Rocher, více než 11 let pak působí na trhu společnost Vitaland s potravinovými doplňky. Ta již v Česku provozuje přes 30 prodejen.