Sítě orientované na zdraví kvetou
Na trhu franchisových sítí orientujících se na zdraví a zdravou výživu bude opět o něco těsněji. Vstupuje totiž do něj původem španělská značka NATURHOUSE. „Naší přidanou hodnotou je přítomnost zkušeného dietologa či lékárníka v každém našem obchodě. Poradenství našim zákazníkům navíc poskytujeme zdarma,“ říká majitel master franchisy pro Česko a Slovensko Jan Gonda. Firma se orientuje na zákazníky, kteří mají problémy se správnou výživou a tím související nadváhou či naopak podváhou. Produkty NATURHOUSE, které klientům pomáhají k tělesné a dušení rovnováze, jsou na přírodní bázi.
Rozjezd v létě
První obchod by měla síť rozjet v létě v Praze. „Zajímavá jsou pro nás větší města s více než 20000 obyvateli,“ doplňuje Jan Gonda. Potřebná investice do obchodu, který je v současnosti kolem 1500 po celém světě, se pohybuje do milionu korun.
Konkurence roste
Obor zdraví a zdravé výživy je s ohledem na preference spotřebitelů pro franchisové řetězce stále zajímavější. Částečně se na tento segment trhu orientuje jeden z prvních řetězců u nás Yves Rocher, více než 11 let pak působí na trhu společnost Vitaland s potravinovými doplňky. Ta již v Česku provozuje přes 30 prodejen.
PŘEČTI ČLÁNKY
Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů bezmála 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Značka Naturhouse nabízí franšízantům 2 typy poboček podle lokalit, ve kterých působí. Kolik peněz je potřeba investovat do rozjetí podnikání?
„Naše plány expanze nezměnil ani koronavirus. Stále bychom rádi dosáhli počtu 150 prodejen,“ říká Jan Gonda, master-franšízant sítě Naturhouse pro ČR a SR.
Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.
Úterý 22. října, den, který bude v bratislavském hotelu Crown Plaza patřit franšízingu a výstavě „Podnikajte s franchisingom“. Jaké značky návštěvníci uvidí?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...