Coffeeshop Company otevře 200. kavárnu

V Praze půjde již o 200. kavárnu konceptu Coffeeshop Company, sedmou v Česku. Investice do kavárny je 80-170 tisíc euro.
Úterý
08.12.2009
Jeden z největších kavárenských řetězců v Evropě, Coffeeshop Company otevře v prosinci v centru Prahy svou 200. kavárnu.
 

V Česku půjde o sedmou kavárnu, druhou v Praze. Kavárenský řetězec, který navazuje na tradici vídeňských kaváren, se v Evropě i Česku rozvíjí také prostřednictvím franchisingu. Kavárny Coffeeshop Company působí v deseti zemích Evropy, v USA a Egyptě.

Vídeňská tradice

„Nová kavárna bude otevřena ve druhé polovině prosince na Jungmanově náměstí v centru Prahy. Zákazníci si budou moci vychutnat naši vlastní kávu, kterou naše mateřská společnost v Rakousku připravuje již více než 60 let. Atmosféra kavárny bude navazovat na vídeňskou tradici podávání kávy spojenou s novými trendy přípravy kávových specialit,“ řekl manažer rozvoje Coffeeshop Company v Česku Marek Hofmann.

V Česku s franchisingem

Coffeshop Company buduje v Česku síť kaváren od konce roku 2007. V současné době provozuje šest kaváren, dvě v Liberci a po jedné v Praze, Plzni, Ostravě a Jihlavě. „Společnost Tizia CSC, která kavárny provozuje, plánuje další dlouhodobý rozvoj v České republice a to vlastních kaváren i ve spolupráci s franchisovými partnery,“ uvedl Marek Hofmann.

Kavárny v Česku táhnou

Kavárenský business v Česku zažívá boom. Jen za poslední rok a půl se přišly tři největší světové řetězce - Starbucks, McCafé a Gloria Jean´s Coffee. Své sítě budují i další značky.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014