22.12.2009

Kavárny s franšízanty

Franšízový systém Coffeeshop Company, která v Česku buduje zatím vlastní kavárny, se více začne zaměřovat i na franšízové pobočky.

Po vybudování sedmi vlastních kaváren v Česku se chce původem rakouský koncept Coffeeshop Company zaměřit na budování franšízových poboček. „Nejprve jsme chtěli vybudovat několik vlastních provozoven, abychom byli vidět. Nyní je čas na budování i franšízových kaváren,“ řekl při pondělním otevření 200. kavárny řetězce Pavol Jakubec, jehož společnost vlastní master licenci pro Česko, Slovensko, Polsko a Maďarsko.

Zdjęcie punktu systemu Coffeeshop Company

V Česku je již sedm kaváren Coffeeshop Company. Investice do provozovny je do 200.000 euro.

Další rozvoj

S nově otevřenou provozuje má Coffeeshop Company v Česku sedm kaváren, dvě v Praze a Liberci a po jedné v Plzni, Ostravě a Jihlavě. „Společnost Tizia, která je vlastníkem licence, plánuje další dlouhodobý rozvoj,“ uvedl Marek Hofmann, šéf rozvoje pro Česko.

Rakouská tradice

Koncept kaváren Coffeeshop Company vznikl před deseti lety v Rakousku. Založila jej rodina Schärfů, která se kavárenstvím a výrobou kávy zabývá více než 60 let. V současné době se síť kaváren Coffeeshop Company se svými 200 kavárnami řadí mezi největší kavárenské řetězce v Evropě. Své kavárny provozuje v deseti zemích Evropy, především Rakousku, Německu, Polsku, Slovensku a Maďarsku. Téměř 40 kaváren má také v USA, rozvíjí se i v Egyptě.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank