"Mariňáci" na hlavní nádraží

Náklady na zařízení obchodu Original Marines se pohybují kolem 25.000,- Kč na metr2 plochy
Středa
13.01.2010
Franšízový koncept s oděvy pro celou rodinu Original Marines na jaře otevře pobočku na pražském hlavním nádraží
 

Rekonstruované hlavní vlakové nádraží v Praze láká stále nové koncepty. Po Burger King, Pontu či Potrefené huse míří na hlavní železniční uzel v Česku další franšíza. Na jaře zde otevře svůj nový obchod koncept Original Marines, která se zaměřuje na oděvy především pro celou rodinu. Celkově bude mít franšízový řetězec v Česku, kam vstoupil na jaře 2005, šest prodejen.

Koncept pro 75.000

Koncept je navržen pro místa s minimálně 75.000 potenciálními zákazníky. Investice na pokrytí nákladů spojených s vybavením a zařízením obchodu se pohybuje kolem 25.000,- Kč na metr čtvereční prodejní plochy. Předpokládaný obrat je v průměru 50.000 až 150.000,- Kč na metr čtvereční plochy ročně.

Ve světě přes 700 obchodů

Po celém světě má značka přes 720 obchodů, drtivá většina z nich je přitom v domácí Itálii. Koncept vznikl v roce 1980. V Česku se chce koncept dál rozvíjet a nabízí několik lokalit i v regionech, většinou krajských městech.