„Byznys“ snídaně míří do regionů
Příští týden Liberec a v březnu Hradec Králové. To jsou zatím dvě města, do kterých se chystá z Prahy rozvíjet svůj byznys franšízový koncept Business for Breakfast. „Jde prozatím o založení vlastních klubů. Pro některé další regiony však již vyjednáváme s potenciálními franšízovými zájemci,“ řekla portálu FranchisingINFO.cz šéfka franšízové sítě pro Česko Kamila Zárychtová.
Byznys se dělá při snídani
Franchisový systém Business for Breakfast, který pochází z Velké Británie, vstoupil na český trh loni na podzim. Je založen na vytváření neformálních sítí podnikatelů (business networking) při společných setkáních a tím dokáže posilovat jejich byznys. Český trh je zatím podobným podnikáním nepolíbený. Zárychtová proto vidí možnost pro rozvoj na celém území.
Investice ve stovkách tisíc
Počáteční investice do se v Česku pohybuje v řádu stovek tisíc korun. Ve Velké Británii je to například 20.000 liber (asi 600.000,- Kč). Franchisa má oproti jiným obrovskou výhodu v tom, že franšízant nemusí mít žádné zboží, sklad ani prostory, pouze know-how. Systém vznikl v roce 2001 ve Velké Británii, kde má 40 poboček a 160 klubů s přibližně 2300 členy.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.