Franšíza na zcela neočekávaném místě

Pátek
19.03.2010
Úspěšné franchisové podnikatelské projekty mohou být skutečně v každém segmentu. Ta, o které dnes na FranchisingINFO.cz píšeme, pochází z města hříchu – Hamburku.
 

V přístavních městech vždy kvetl obchod s neřestí, námořníci byli nejčastějšími zákazníky a tradice zůstala i do dnešní doby. Krize zamávala i bohatým Hamburkem a tak zde vznikl hampejz Geizhaus (volně možno přeložit jako „skrblíkov“ či „lakominec“), zakladatelky reagovaly na zákonitosti trhu – nabídka a poptávka – a stvořily koncept, který prodávají na principu franchisingu do celé Evropy.

Základním pilířem je „nestydatě skrblící“ cena 38,50 eura nebo přepočet zhruba na 1 000 Kč. I tak musí majitelky vymýšlet další akce, které podpoří prodej. Slevu dostávají muži s průkazkou seniora nebo členové organizovaného zájezdu. Zcela zdarma dostávají návštěvníci „standardní službu,“ když například o Velikonocích přinesou malované vajíčko nebo při jiných svátcích přijdou v kostýmu.

Jejich berlínský koncept je zaměřený na muže, kteří mají chtíče dva, za 1 600 Kč si tak užijí šest hodin neomezeného sexu, ale i dobrého jídla v bufetu typu „sněz, co můžeš“. Volná konzumace se vztahuje pouze na jídlo, nikoliv na nápoje, majitelky říkají: „Jsme bordel a ne žádná hospoda.“ O každý byznys je nutné pečovat, připojit se k úspěšnému franšízovému konceptu není složité.

Zajímavé možnosti a nejlepší příležitosti byly v předchozích dnech představeny v Paříži na Franchise Expo Paris. Bylo zde prezentováno 450 nejlepších konceptů franchisy, z 18 zemí světa ve více než 75 oblastí činnosti. O tom, jestli jednou z prezentovaných byl i Geizhaus nemáme zatím zprávy.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017