19.03.2010

Franšíza na zcela neočekávaném místě

Úspěšné franchisové podnikatelské projekty mohou být skutečně v každém segmentu. Ta, o které dnes na FranchisingINFO.cz píšeme, pochází z města hříchu – Hamburku.

V přístavních městech vždy kvetl obchod s neřestí, námořníci byli nejčastějšími zákazníky a tradice zůstala i do dnešní doby. Krize zamávala i bohatým Hamburkem a tak zde vznikl hampejz Geizhaus (volně možno přeložit jako „skrblíkov“ či „lakominec“), zakladatelky reagovaly na zákonitosti trhu – nabídka a poptávka – a stvořily koncept, který prodávají na principu franchisingu do celé Evropy.

Základním pilířem je „nestydatě skrblící“ cena 38,50 eura nebo přepočet zhruba na 1 000 Kč. I tak musí majitelky vymýšlet další akce, které podpoří prodej. Slevu dostávají muži s průkazkou seniora nebo členové organizovaného zájezdu. Zcela zdarma dostávají návštěvníci „standardní službu,“ když například o Velikonocích přinesou malované vajíčko nebo při jiných svátcích přijdou v kostýmu.

Jejich berlínský koncept je zaměřený na muže, kteří mají chtíče dva, za 1 600 Kč si tak užijí šest hodin neomezeného sexu, ale i dobrého jídla v bufetu typu „sněz, co můžeš“. Volná konzumace se vztahuje pouze na jídlo, nikoliv na nápoje, majitelky říkají: „Jsme bordel a ne žádná hospoda.“ O každý byznys je nutné pečovat, připojit se k úspěšnému franšízovému konceptu není složité.

Zajímavé možnosti a nejlepší příležitosti byly v předchozích dnech představeny v Paříži na Franchise Expo Paris. Bylo zde prezentováno 450 nejlepších konceptů franchisy, z 18 zemí světa ve více než 75 oblastí činnosti. O tom, jestli jednou z prezentovaných byl i Geizhaus nemáme zatím zprávy.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank