Mezinárodní hvězdy pomáhají českým hotelům z krize

Interiér hotelu Aquapalace
Pátek
02.04.2010
Od začátku roku mohou české luxusní hotely bojovat o prestižní mezinárodní ohodnocení, které velmi důsledně posuzuje kvality jeho služeb.
 

Tímto si hotelová zařízení nejen obhajují své hvězdy i za hranicemi své země, ale také se stávají atraktivnějšími pro návštěvníky. V České republice se může mezinárodním certifikátem Unie Hotelstars pyšnit třiadvacet zařízení, přičemž dosud největším hotelem s nejvyšším oceněním 4* Superior se před několika dny stal Aquapalace Hotel Praque v Čestlicích.

„Především zahraniční návštěvníci a náročnější hosté očekávají od hotelových zařízení ty nejlepší služby. Díky mezinárodnímu certifikátu se dostáváme do zorného pole těm, kteří vícehvězdičkové ubytování na mezinárodní úrovni vyhledávají,“ vysvětluje Vladana Horáková, ředitelka Aquapalace Hotelu Prague, který získal čtyřhvězdičkovou certifikaci s označením Superior, což ho řadí mezi nejlépe vybavené hotely v Evropě.

Tento uznávaný systém certifikace zahrnuje v současné době sedm zemí Evropy a postupně chce sjednocovat hvězdné označení v patnácti evropských zemích. Napomáhá tak znovu najít optimální měřítko mezi kvalitou a cenou, které utrpělo bojem hotelových zařízení v krizi. Vícehvězdičkovým hotelům se blýská na lepší časy.

Mnoho ubytovacích zařízení začalo v období krize nabízet kvalitu služeb, kterou ovšem nedisponovaly. Objektivní certifikaci si proto pochvalují nejen turisté, kteří získávají evropskou garanci kvality služeb, ale i manažeři hotelů. „Certifikační podmínky jsou velice přísné, proto nám jejich kontrola poskytuje tu nejlepší zpětnou vazbu,“ dodává Horáková.

Srovnání hotelových zařízení z celé Evropy do žebříčku je otázkou prestiže a reálným měřítkem kvality služeb. Hotely ohodnocené mezinárodním certifikátem jsou zřetelně vidět ve světových databázích a pomáhají stabilnímu postavení na předimenzovaném hotelovém trhu.

O certifikaci usilují i franšízové hotelové řetězce jako je např. Euroagentur nebo Orea Hotels, jak informoval portál FranchisingINFO.cz generální ředitel ing. Pavel Hlinka.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017