Konečně je doba, kdy můžeme zkušenosti prodat. Franchisa je systém, který nás to naučil

Úterý
06.04.2010
říká pro FranchisingINFO.cz Ing. Pavel Hlinka, generální ředitel franchisové hotelové sítě Orea Hotels, a.s.
 

Jak se daří v době krize?
Hotelům obecně se v době krize příliš nedaří, to je dané – lidi se v krizi jako první vzdávají některých požitků, neznamená to, že by nejezdili vůbec, ale mají třeba kratší dovolené, firmy pořádají méně školení a teambildingů, což se opět projevuje v návštěvnosti hotelů. A nám nezbývá, než pracovat mnohem lépe a za mnohem menší peníze, než před krizí.

Kolik hotelů máte vlastních, kolik franšízových?
Máme 22 vlastních velkých hotelů, 3 velké franšízové hotely, které splňují parametry Orea hotels. Na začátku roku jsme přišli s programem Family inn – hotýlky a penziony kolem 50-60 pokojů, nyní jsme ve stavu, že máme 4 podepsané smlouvy a asi 25 je rozpracovaných. Family inn je úplně jiný systém podnikání, než velký hotel. Máme v této sítí hotelů rozptyl po celé ČR a zdá se, že to bude úspěšná záležitost.

O jaké franšízanty máte zájem a co mu nabízíte?
Máme zájem o velké hotely, kterým můžeme pomoct, nejen s webovými stránkami a rezervačním systémem, který má vysokou návštěvnost, ale i know-how, můžeme mu pomoct našimi dvorními dodavateli, kde máme mnohem lepší ceny, protože máme větší odběry.

Máme zájem i o každého malého, který to myslí vážně, kdo se chce starat o hosta. Pro franšízanta je výhodné starat se o hotel a my mu pomůžeme získat hosty. Po dvaceti letech podnikání si konečně všichni uvědomujeme, že za rady se platí a konečně je doba, kdy můžeme zkušenosti prodat, ještě nedávno, když jste neporadili zdarma, byl jste ošklivé káčatko. Franšíza je systém, který nás to naučil.


Populární na fóru

Česká značka, skvělá značka

Úvěru zpracováváme zcela zdarma. Všechny podmínky uvedeme jasně a jasně. Platíme za váš účet do 24 hodin. Aplikace telefonicky nebo e-mailem není povinná....

1 komentář(e)
posledni 27.04.2018
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017