YVES ROCHER stabilní značka, kvalitní produkt i voňavá práce
Stála jste u značky Yves Rocher na samém začátku, byla to cesta dlouhá a náročná, kolik prodejen se vám podařilo vybudovat?
Máme 40 prodejen, z toho asi třetinu franšízových.
Stalo se, že jste museli smlouvu ukončit?
Franšízu provozujeme hrozně dlouho, stává se, že s některými končíme, je to jako život, obzvlášť život ženy se za 5 let změní. Stane se, že na konci pětiletého období zatouží po něčem jiném a obchod přenechá, my ho pak provozujeme dál a najdeme vhodnou franšízantku. Ukončili jsme spolupráci dříve i ze zdravotních důvodů, to se také stane. Museli jsme řešit i nepříjemnější konec, kdy franšízantka nepochopila finanční toky a pletla si obrat se ziskem, v takovém případě je lepší vyhnout se dalším problémům a smlouvu ukončit. To je výhoda franšízy, že všechno sledujeme a snažíme se pomoct a situaci řešit. Je řada franšízantů, kteří měli potíže a společně jsme je vyřešili, o to je nyní náš vztah pevnější.
V případě ukončení pak provozujete obchod sami?
Často otevřeme obchod dříve, než máme vhodnou kandidátku, několik měsíců ho provozujeme, zjistíme, jestli naše propočty byly správné, jak si obchod vede a pak ho přenecháme jako hotový produkt zájemkyni, kterou pečlivě vybíráme.
Jak se projevila krize ve vašem oboru?
Máme velmi dobře propracovaný marketingový systém, systém bonusů a slev a myslím, že ten nás přenesl přes krizi. Máme velmi dobré výsledky. Investice do marketingu se nám vrátila v době, kdy jsme to nejvíce potřebovaly.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...