25. franšíza RuckZuck v Katalogu franšíz – příležitost nejen pro řemeslníky
Nový hráč na franšízovém trhu nabízí prostřednictvím prodejen RuckZuck více než 140 druhů laminátových podlah, dřevěné podlahy Classen Royal, a více než 30 druhů dveřních křídel vyrobených společností Classen. RuckZuck znamená poskytování kompletního servisu pro zákazníky - od odborného poradenství prostřednictvím dopravy přímo k zákazníkovi až po profesionální instalaci zakoupeného zboží.
Členství ve franchisové síti je založeno na úzké a stálé spolupráci, dynamický růst nabízí možnost modifikace a vylepšení franšízových standartů. Franšízanti získají ochrannou známku a know-how RuckZuck, dále rozsáhlý Start-up balíček a možnost účastnit se všech akcí pořádaných sítí, jako je vzdělávání, propagace, atd. Jako člen RuckZuck mají franšízanti možnost podílet se na vývoji jednoho z nejrychleji se rozvíjejících maloobchodních řetězců a také prostřednictvím svých vlastních myšlenek - vytvořit nové standardy pro jeho fungování.
RuckZuck je síť franšízových prodejen v Německu, Polsku, na Ukrajině, v Lotyšsku, Bělorusku, Rumunsku, Rusku a Maďarsku. V současné době provozuje více než 140 poboček.
Nabízí atraktivní podmínky pro spolupráci, vysoce kvalitní produkty a v Evropě vysoce ceněnou značku Classen.
Více informací o franšíze naleznete v Katalogu franšíz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář