20.04.2010

S PRINK se investice vrátí velmi rychle

Nápad prodávat vše kolem tiskáren přišel z Itálie a za pár let je po světě již 514 franšízových prodejen a to velmi úspěšných.

Mají pro to všechny předpoklady, rozvoj PC a tiskáren za poslední roky zaznamenal obrovský rozmach a to, co my jsme považovali za zázrak je pro naše děti naprostou samozřejmostí, tiskárna je dnes téměř v každé domácnosti. Provozní náklady na tisk, zejména ve firmách jsou neskutečným žroutem peněz. Možná právě proto, že si většina firem přehodnotila svoje náklady prodejny Prink zaznamenali v minulém roce 15% nárůst tržeb.

Interiér provozovny

„Prodáváme vše, co může spotřebovat tiskárna, fax, kopírka nebo plotter. Pouze a výhradně spotřební materiál: Inkoustové náplně, tonery, inkousty, refill kity a 180 různých typů papíru. Všechny výrobky jak v originálním provedení tak i značky Prink, díky které mohou zákazníci ušetřit až 80% vzhledem k originálním produktům, říká pro FranchisingINFO.cz Luboš Dvořák, Master franšízant pro Českou republiku, SR a Polsko.

V České republice se otevírá 5. prodejna, v Ostravě, cílem je mít prodejnu v každém městě od 60 000 obyvatel. Prognózy jsou velmi optimistické, předpokládá se růst ještě nejbližších 15 let, investice se vrací velmi rychle, jak říká Luboš Dvořák:

„Otevřít obchod Prink je velmi jednoduché, protože tým profesionálů se postará o vše potřebné. Od pomoci s vyhledáním prodejního místa, naprojektování obchodu, nainstalování zařízení obchodu až k doladění všech dalších detailů tak, abychom mohli dodat našim členům produkt "na klíč." Pokud porovnáte cenu obchodu Prink s cenami dalších obchodů na franchising uvědomíte si o kolik je naše nabídka výhodnější. Náš cíl je prodávat zboží společně a ne vydělat na ceně zařízení obchodu! Ziskovost prodejního místa Prink je jedna z nejvyšších na trhu!“

Ta cena je 680 000 Kč, kdybych nechala průchod své fantazii, tak jen ve svém okolí znám několik lidí, kterým by tato práce sedla, byli by svými pány a nemuseli řešit, jestli v další vlně propouštění budou oni. Pochybnosti o odbornosti vysvětlil Luboš Dvořák celkem detailně:
„Prink neprodává pouze náplně a papír, ale zkušenost, kvalitu a důvěryhodnost, tak aby byl vždy k dispozici zákazníkovi. Členové obchodní sítě Prink jsou prostřednictvím zaškolovacích kursů schopni vést s jistotou prodejní místo. Následně po úvodních zaškoleních jsou pořádány periodické aktualizační kursy, které dovolují udržet vysokou úroveň znalostí nových produktů. Tyto kursy a školení pokračují po celou dobu smluvního vztahu, tak aby bylo naplněno "neustálé zaškolování": pouze toto zajistí znalosti specialisty.“

Mnozí franšízanti (ve světovém měřítku) mají dvě a více prodejen, to je argument, který slova Luboše Dvořáka potvrzuje. Zajímavostí je, oproti jiným franšízovým systémům, telemarketing pro vyhledávání firemních zákazníků, to je skutečně velká nadstavba.

Více informací o systému naleznete v Katalogu franšíz.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank