Globální svět je někdy paradoxní

"Jumbo churro"
Čtvrtek
06.05.2010
Master franšízanta pro španělské pochoutky Spanish Doughnuts hledají Australané
 

Franšízový systém Spanish Doughnuts patří do rodiny drobného podnikání a rychlého občerstvení. Historie této lahůdky sahá do 16. století, s oblibou si ji připravovali pastevci dobytka, časem se vylepšila o typicky hustou španělskou čokoládu, karamel a jiné dobroty, migrace obyvatel (a pastevců) ji pomohla zdomácnět i v Austrálii.

Franšízový koncept, který přichází z Austrálie a bude představen 13.5. v Kongresovém centru u Hájků na pražském Poříčí se vyznačuje tím, že je vše absolutně čerstvé a připravené pro konkrétního zákazníka. Kromě čerstvých španělských koblih – churros je sortiment doplněn i o další menší jídla, jak sladké, tak slané, nápoje, ovocné a mléčné koktejly, ale i kávu.

Vysoká kvalita občerstvení je zaručená tím, že se připravuje jen z čerstvých surovin, které se rychle zpracovávají, nic mraženého, žádné náhražky a vše na objednávku.

Koncept Spanish Doughnuts je možné provozovat jak na velmi malém prostoru (do 20 m2) - formou kiosků, tak formou kavárny, což otevírá příležitosti obsadit nejlepší lokality v jakémkoli městě. Budoucí master franšízant má příležitost vybudovat poměrně velkou síť a zajistit slušný zisk sobě i svým franšízantům. O úspěchu vypovídá množství poskytnutých franšíz a těch je na 78 000.