12.05.2010

Výtopna je hospoda pro malé i velké

Unikátní český franšízingový koncept otevře třetí restauraci

Návštěva restaurace není v dnešní době pouhou konzumací, hosté stále častěji vyhledávají zážitkové restaurace. Výtopna k nim rozhodně patří. Brněnský podnikatel Petr Fridrich do tohoto franšízového konceptu spojil svoji profesi i koníčka, podařilo se mu tak vytvořit zcela originální koncept restaurace, kde prim hrají vláčky.

Interiér Brněnské Výtopny

V pražské restauraci, v paláci Blaník na Václavském náměstí je téměř třičtvrtě kilometru kolejí, mašinky vozí pivo až na stůl, jedna mašinka odveze až 12 piv, v provozu je 20 mašinek, v restauraci jsou vybudované krajinky, nádraží a vše co k dráze patří. Investice 12 mil. se má vrátit za dva roky, restaurace má 250 míst.

První byla otevřená v Brně, kde se jí daří dobře, pilotní projekt se osvědčil, druhá vlastní restaurace je na již zmíněném Václavském náměstí, v pořadí třetí a první v rukou franšízanta se otevře v červnu v Orlové na Ostravsku.

Celý koncept je velmi dobře připraven, má několik patentem chráněných nápadů a užitných vzorů, je unikátním projektem, který nemá v Evropě konkurenci, modelová železnice je plně funkční, celý provoz řídí software, aby nedošlo ke kolizím. Všechny technické záležitosti jsou vyřešené tak, aby se nápoj bezpečně dostal k hostovi.

Perfektně připravený je i marketing, a to nejen komunikace navenek. Zajímavé reklamní možnosti poskytují jednotlivé domy, nádraží i vagonky.

I v době krize se restaurace osvědčili jako životaschopné podniky, což svědčí o tom, že hosté si rádi dopřejí výjimečný zážitek, v případě Výtopny za přijatelné ceny.

Další informace o této franšíze naleznete v Katalogu franšíz.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank