Výtopna je hospoda pro malé i velké

Interiér Brněnské Výtopny
Středa
12.05.2010
Unikátní český franšízingový koncept otevře třetí restauraci
 

Návštěva restaurace není v dnešní době pouhou konzumací, hosté stále častěji vyhledávají zážitkové restaurace. Výtopna k nim rozhodně patří. Brněnský podnikatel Petr Fridrich do tohoto franšízového konceptu spojil svoji profesi i koníčka, podařilo se mu tak vytvořit zcela originální koncept restaurace, kde prim hrají vláčky.

V pražské restauraci, v paláci Blaník na Václavském náměstí je téměř třičtvrtě kilometru kolejí, mašinky vozí pivo až na stůl, jedna mašinka odveze až 12 piv, v provozu je 20 mašinek, v restauraci jsou vybudované krajinky, nádraží a vše co k dráze patří. Investice 12 mil. se má vrátit za dva roky, restaurace má 250 míst.

První byla otevřená v Brně, kde se jí daří dobře, pilotní projekt se osvědčil, druhá vlastní restaurace je na již zmíněném Václavském náměstí, v pořadí třetí a první v rukou franšízanta se otevře v červnu v Orlové na Ostravsku.

Celý koncept je velmi dobře připraven, má několik patentem chráněných nápadů a užitných vzorů, je unikátním projektem, který nemá v Evropě konkurenci, modelová železnice je plně funkční, celý provoz řídí software, aby nedošlo ke kolizím. Všechny technické záležitosti jsou vyřešené tak, aby se nápoj bezpečně dostal k hostovi.

Perfektně připravený je i marketing, a to nejen komunikace navenek. Zajímavé reklamní možnosti poskytují jednotlivé domy, nádraží i vagonky.

I v době krize se restaurace osvědčili jako životaschopné podniky, což svědčí o tom, že hosté si rádi dopřejí výjimečný zážitek, v případě Výtopny za přijatelné ceny.

Další informace o této franšíze naleznete v Katalogu franšíz.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014