Když chcete říct šéfovi „a dost, končím.“

Australský oblíbený koncept "Muzz Buzz"
Čtvrtek
20.05.2010
Muzz - Buzz je franchisa pro spolehlivé bývalé zaměstnance, kteří jsou zvyklí pracovat.
 

Franšíza australského původu Muzz-Buzz je koncipovaná na rušné silnice a křižovatky, možná k hypermaktetům a benzinovým pumpám, protože je postavená na rychlém občerstvení do auta.

V Austrálii se osvědčila všem spěchajícím do práce, na schůzky, stačí jen přibrzdit a během chvilky jste obsloužení a dál můžete popojíždět s voňavým kelímkem čerstvé kávy, koblihou, bagetkou, párečkem nebo zmrzlinou.

Součástí franšízy je speciálně upražená kvalitní káva, kterou nikde jinde nedostanete, mnozí pravidelní klienti říkají, že právě kvůli této kávě jim nevadí jezdit do práce a z práce, protože si mohou vychutnat svoji kávu, na kterou se těší jak ráno, tak odpoledne.

Dnešní doba mimoměstského bydlení a dojíždění za prací v kolonách větších měst dává prostor i pro tento podnikatelský záměr.

Celý koncept je postavený na nízkém licenčním poplatku, nabízí rychlou návratnost investic, i přes těžké časy růst, kvalitní zboží i kávu a jistou nezávislost. Jednoduché a rychlé občerstvení je postavené na jednoduchém a zcela přesném franšízovém balíčku, který má promyšlený každý detail. Sami franšízanti hodnotili tento systém v žebříčku TOP franšíza (v Austrálii) do sedmého místa. Nejvíce ocenili vysokou úroveň finanční a sociální jistoty, zajištění životního stylu, který jim umožňuje tato franšíza a aktivní přístup franšízora při řešení návrhů, nápadů a podnětů ze strany franšízanta.

Austrálie je považovaná za franšízovou velmoc, funguje tam kolem 1 700 franšíz.

V České republice se hledá master franšízant pro Českou a Slovenskou republiku, podrobné informace si můžete vyžádat v redakci FranchisingINFO.cz.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014