155 prodejních míst, a tím to letos rozhodně nekončí
Franšízová síť INDECO působí na českém trhu již 15 let a má více než 155 prodejen míst nejen v České republice, ale i na Slovensku, Maďarsku a Rumunsku a momentálně jedná o rozvoji obchodní sítě v Bulharsku. Vlastních provozoven má 6.
V poslední době se INDECO zaměřilo také na výrobu kuchyní, které jsou zajímavým obchodním artiklem a plnohodnotným produktem, i když v porovnání se skříněmi zatím doplňkovým. Do konce roku plánuje tato síť otevřít dalších 10-15 prodejních míst zaměřených na kuchyně, případně na kuchyně a skříně. INDECO má vlastní výrobu nábytku, a tak průběžně vyrábí i další kompletní nábytek na zakázku, který ale není součástí marketingu.
A co stojí za úspěšným rozvojem této sítě? "Skříně na míru je produkt, který maximálně respektuje přání zákazníka, zohledňuje jeho výšku, co bude ve skříni ukládat, jaké má zvyklosti, jestli má věci spíše do polic nebo na ramínka, aby se pohodlně dostal do všech prostor, dosáhl na šatní tyč nebo si ji mohl bez problémů posunout, to všechno konzultují naši pracovníci při objednávce. Kromě toho pak přijde na zaměření technik, který ještě zakázku posoudí, zhodnotí, dále poradí. U skříně na míru je důležité vnitřní vybavení, ale i celkový design. My nabízíme špičkovou kvalitu jak v materiálech, tak vnitřním vybavení a kování. Máme řadu materiálů i cenových relací," říká Ing. David Bimka, spolumajite společnosti INDECO.
Krize se dotkla i této značky a dotkla se i franšízantů, ale právě síla značky a důvěra v tuto značku pomohla těžké období překonat.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář