Nový speciální obchod Fashion Street 33 se značkovým zbožím v Praze – Šterboholích

Úterý
25.05.2010
Obchodní nadstavba pro mnohé franšízory i franšízanty
 

Pražské outletové centrum Fashion Arena Outlet Center v Praze - Štěrboholích otevřelo nový, speciální obchod Fashion Street 33. Obchod je určen pro mimořádné nabídky různých značek, které se v obchodě budou střídat zhruba v rozmezí 1-2 měsíců. Vedle akcí jako Cenový trhák nebo Fashion Weekend by se měl obchod Fashion Street 33 stát pro spotřebitele další příležitostí pro ještě výhodnější nakupování, které již tak outletové centrum nabízí tím, že veškeré zboží je vždy minimálně o 30 % levnější ve srovnání s běžnými obchody. Prodejní plochy v obchodě Fashion Street 33 využijí jak značky, které v centru již svůj obchod mají, tak značky, které by si rády otestovaly zájem spotřebitelů o jejich zboží v outletovém centru Fashion Arena.

Jako první se v obchodě Fashion Street 33 představí světoznámé značky Hugo Boss a Strenesse, které na své luxusní oblečení nabídnou v období od 10. května do 10. července 2010 výjimečné slevy až 70%. Koncept obchodu Fashion Street 33 vždy přinese nějakou zajímavou, do jisté míry exkluzivní nabídku. Nabídka může být výjimečná z pohledu cen (např. další zlevnění, výprodej), sortimentu (např. prodej vzorkových kolekcí) nebo se může jednat o dočasnou nabídku značek, které v outletovém centru jinak nemají stálý obchod.

„Podobný koncept jednorázových, časově omezených obchodů jsme od otevření našeho outletového centra Fashion Arena uspořádali celkem třikrát. Akce měla úspěch u zákazníků i prodejců. Až doposud se podobné obchody provozovaly nepravidelně pokaždé v jiné prodejní jednotce. Právě díky velkému zájmu jsme se rozhodli naši nabídku rozšířit a vybudovali jsme jeden stálý obchod, Fashion Street 33, jehož obsazení a tedy i nabídka se bude měnit. Tato forma bude pohodlnější i pro zákazníky, kteří budou vědět, že nabídka obchodu Fashion Street 33 je proměnlivá a bude představovat vždy něco navíc, ať už v podobě nového sortimentu či ještě atraktivnějších cen,“„ říká Iva Janovská, marketingová manažerka outletového centra Fashion Arena Outlet Center pro Franchisinginfo.cz.

„Velmi si ceníme toho, že nám byla umožněna spolupráce s outletovým centrem Fashion Arena a budeme moci zákazníkům centra nabídnout naše prestižní značky. V obchodě Fashion Street 33 jsme si pro zákazníky připravili opravdu zajímavé ceny, až 70% slevy ze standardních cen na nabídku celoročních kolekcí obou značek. Jsme velmi zvědaví, jaký bude o naše zboží zájem v českém outletovém centru, bude to pro nás první a velmi cenná zkušenost,“ dodává Miroslav Tomka, Managing Director společnosti My Fashion provozující obchody Boss a Strenesse.