Středa
26.05.2010
Silný hráč na trhu s prádlem odhaluje tajemství své franšízy
 

Dnešní silnou pozici společnost Atlantic dosáhla díky patnáctiletým zkušenostem v navrhování a výrobě spodního prádla, ale také v detailním budování prodejní sítě. V Polsku pokrývá 25% trhu s dámským prádlem a 45% s pánským prádlem. Nyní provozuje více než 200 prodejen a to jak prodejní vlastní, tak franšízové. Prodejny má v Polsku, Rusku, na Ukrajině i v České republice.

Tento variabilní koncept franšízy je postavený na dvou variantách. Jedna je klasická franšíza a druhá tzv. depozitní, kdy zboží zůstává majetkem franšízora a franšízat je odměňován podle prodeje. Dobrá varianta pro schopné bývalé prodavačky, které chtějí podnikat a nemají dost našetřeno.

Obchody jsou výnosné v obchodních centrech a na hlavních třídách menších měst, postačí 35 – 50 m2, minimální velikost města je 20 000 obyvatel.

Ve franšízovém balíčku pak franšízant najde ekonomickou rozvahu, pomoc při výběru prostoru a posouzení jeho ekonomické efektivity, návrh designu obchodu, bohatou marketingovou podporu formou celoplošných kampaní, marketingové materiály s uvedením adresy provozovny, profesionální školení a pravidelnou pomoc a konzultace. Franšízový obchod pořídíte již kolem 650 000 Kč. Jak se bude vyvíjet další rozvoj v ČR zatím Atlantic zvažuje, představoval si dynamičtější růst.