Začněte od podlahy...KOMFORT jako budoucnost pro franšízanty?
Franšízový obchod v Polsku zaznamenal v posledních letech velký obrat, před deseti lety bylo polských franšíz na trhu jen několik (podobně jako u nás), franšízu rozjížděli zahraniční koncepty, nyní je situace opačná, většina franšíz je polská. Sami Poláci říkají, že tím, že je většina firem v rukou místních obyvatel, neodrazila se u nich tolik globální krize.
Komfort je polská franšíza a je to jedna z největších sítí specializovaných na prodej podlahových krytin, koberců, dřevěných podlah, příslušenství pro instalaci a údržbu. V prodejnách se nabízí i dveře a záclony a vše, co k nim patří.
Expanze Komfortu v České republice probíhá podle plánu. Od března roku 2009, kdy Komfort vstoupil na český trh, otevřel již 6 prodejen. Do konce roku plánuje otevření ještě dalších 3 prodejen, a to v Liberci, Brně a Praze. V březnu 2010 Komfort otevřel rovněž 1. prodejnu na Slovensku v Košicích a další otevře v Bratislavě.
České prodejny jsou prozatím vlastní, franšízanti tak budou mít rychlejší nástup. Prodejny jsou většinou umístěny ve obchodních centrech větších měst - Praze, Ostravě, Plzni, Olomouci, Ústí nad Labem a Karviné.
Investice v Polsku se pohybuje do jednoho milionu korun v závislosti na rozsahu úprav prodejny. V ceně je zahrnutý design prodejny, školení, marketing i reklamní činnost k otevření prodejny. Franšízant neplatí licenční poplatky. Obchod vyžaduje plochu 300- 500 m2 se smlouvou minimálně na 5 let, dobré umístění s možností parkování.
Jerzy Szkwarek z CEO Komfort obchody říká pro FranchisingInfo.cz: „Česká republika byla správným rozhodnutím, máme pozitivní ohlas a slušné výsledky.“
Očekává se, že také na českém trhu bude KOMFORT fungovat na principu franšízy. Budoucí franšízant tak získá prodejnu zavedenou s minimálním rizikem a slušnou návratností investic. V případě dotazů kontaktujte redakci FranchisingINFO.cz, kde Vám rádi sdělíme další informace.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář