Začnete jinak přemýšlet, otevřou se vám nové kontakty i možnosti
Co je důležité pro toto podnikání?
Koncept funguje na budování kvalitních obchodních vztahů, jejichž základními pilíři jsou hodnoty POZNAT, POROZUMĚT A DŮVĚŘOVAT. Výhodou je udržovat kontakt s menším okruhem lidí, než lov na nekonečné množství kontaktů, které z dlouhodobého hlediska ubírají spíše sil, než přinášejí kýžený výsledek.
Pro koho je takové podnikání vhodné?
Pro klienta, který je komunikativní, zná prostředí svého města, své lokality. Takový člověk má šanci vybudovat slušný klub, který bude všem jeho členům přinášet dlouhodobě obchodní kontakty i přátele. Pro první rozhodování doporučujeme vzít 200 Kč na svou konzumaci a spoustu vizitek a vyzkoušet si, jak to funguje v praxi. Prozatím jsme neinzerovali a všechny partnery máme na základě referenčního marketingu. Business for Breakfast nabízí kompletní servis, návod, školení, web i dohled, aby mohl začít „snídat“. ve svém městě.
Co vidíte jako problém spojený s tímto podnikáním?
Vadí mi použití slova networking v ČR. Pokud hovořím o networkingu, tak druhá strana si často představí multi-level-marketing spojený s předraženými výrobky, okamžitě odmítnou komunikaci na téma networking. Je to dědictví nepovedených „letadel“. Náš networking je skutečné budování sítí na základě důvěry, porozumění a vzájemné úcty.
PŘEČTI ČLÁNKY
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nová franšíza v Plzni a příležitost spolupracovat s Business for Breakfast i bez nutnosti zakoupení franšízové licence. Takové jsou plány tohoto původem britského konceptu u nás.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.