14.07.2010

Business for Breakfast otevírá další kluby v Brně a Praze

Britský model se přizpůsobuje požadavkům českých klientů, snídaně v Jaltě bude začínat v 8 hodin.

Britský franšízový koncept Business for Breakfast přivezla do Prahy Kamila Zárychtová před necelým rokem, v současné době má otevřených již šest klubů, v Praze, Liberci a od začátku července i v Brně.

Podnikatelské kluby Business for Breakfast fungují v Británii desátým rokem a jsou hojně navštěvované a úspěšné.

Nový klub v Brně bude mít tento pátek 16.7. teprve druhou schůzku a má ještě několik volných míst. Zájemci mohou přijít v 7.00 hod ráno do hotelu Noem Arch a posnídat s kolegy podnikateli. Vše co potřebují je 200 Kč za svoji konzumaci a spoustu vizitek, aby si je mohli vyměnit se svými partnery. Výhodné je předem zavolat paní Zárychtové, kontakt najdete níže v katalogu franšíz a informovat se, jestli Váš obor není již obsazen. U Business for Breakfast platí pravidlo exkluzivity v oboru. Některé obory, které mají velkou konkurenci se obvykle obsadí velmi rychle.

Další nový klub startuje 21.7. od 8.00 hod v pražském hotelu Jalta. Tady se koncept přizpůsobil požadavku franšízanta a posunul začátek dle požadavku klienta o celou hodinu. Franšízant si slibuje účast zajímavých klientů a pohodovou atmosféru. V klubu snídá max. 30 podnikatelů, kteří mají minutu na představení sebe a své činnosti, ve volné části si mohou neformálně popovídat, všichni se mohou vzájemně požádat o schůzku. Rychlé, účinné a efektivní řešení.

Master franšízantka pro ČR Kamila Zárychtová říká: „Koncept funguje na budování kvalitních obchodních vztahů, jejichž základními pilíři jsou hodnoty POZNAT, POROZUMĚT A DŮVĚŘOVAT, raději než lov na nekonečné množství kontaktů, které z dlouhodobého hlediska ubírají spíše sil, než přinášejí kýžený výsledek.“

Klient, který si řekne, že získá 29 nových kontaktů pro svůj obchod nebude v Business for Breakfast šťastný, klub je založený na vzájemném doporučování. Je zcela teoreticky možné, že klient neudělá obchod se žádným členem klubu, ale získá řadu doporučení. Klub vychází z předpokladů, že každý z nás má řadu kontaktů, které používá a může je doporučit a naopak, každý člen klubu hledá konkrétní kontakty. Pokud má klub plný počet členů, to je 30 a každý člen má minimálně 100 kontaktů, jde o velmi slušné číslo, které přinese výsledky všem členům. Důležitá je pravidelná účast na snídaních a důvěra.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank