Boj pivovarníků rozhodnou nezávislí degustátoři?

Pátek
16.07.2010
David vs. Goliáš * BIRELL:"Chutí převyšuje ostatní!“ * BERNARD: "Pojďte na souboj!"
 

Rodinný pivovar BERNARD se rozhodl zareagovat na reklamní kampaň Plzeňského Prazdroje, v níž o značce Birell velmi odvážně tvrdí, že "Chutí převyšuje ostatní".

"My si to nemyslíme. Ale pokud to Plzeňský Prazdroj o Birellu tvrdí, ať to dokáže v přímém degustačním souboji s naším nealkoholickým pivem BERNARD s čistou hlavou, a proto jej vyzýváme na souboj!“ říká Stanislav Bernard a dodává: "Pevně věříme, že Plzeňský Prazdroj tuto výzvu statečně přijme a v duelu Bernard vs. Birell dokáže to, co tvrdí."

Garantem duelu bude nezávislý subjekt, Sdružení přátel piva, který vybere 25 degustátorů. Ti ve slepém testu určí, které nealkoholické pivo zakoupené v běžném prodeji jim více chutná. Vítěz duelu bude stanoven prostým součtem hlasů. Pokud Birell souboj prohraje a nepotvrdí tedy své tvrzení, nechť okamžitě ukončí svoji nabubřelou kampaň "Chutí převyšuje ostatní“ a veřejně se zaváže, že nebude ve svých reklamních kampaních používat nepodložená tvrzení.

Stanislav Bernard: "Přiložený otevřený dopis jsme zaslali k rukám generálního ředitele Plzeňského Prazdroje a jeho odpověď očekáváme nejpozději do 20. 7. 2010. Pokud tak neučiní, zvážíme další postup."

Otevřený dopis Plzeňskému Prazdroji
V Humpolci dne 12. července 2010:

Vážený pane generální řediteli Brodmane,
ve své aktuální kampani pro podporu značky Birell tvrdíte, že "chutí převyšuje ostatní". Tuto kampaň považujeme za nabubřelou a uváděná tvrzení za neopodstatněná. Nicméně, rádi se necháme o výjimečnosti nealkoholického piva Birell přesvědčit.

Pokud Plzeňský Prazdroj o své značce Birell tvrdí, že "chutí převyšuje ostatní", přijímáme toto velmi odvážné tvrzení jako osobní výzvu. Dáváme Vám možnost v přímém degustačním souboji s naším nealkoholickým pivem BERNARD s čistou hlavou prokázat, že Vámi používaný slogan není lživý.

Z těchto důvodů navrhujeme degustační souboj uspořádaný nezávislým garantem. Za garanta navrhujeme Sdružení přátel piva. Sdružení vybere 25 degustátorů a tito ve slepém testu určí, které z těchto dvou nealkoholických piv jim více chutná. Vítěz duelu bude stanoven prostým součtem hlasů.

Vážený pane generální řediteli Brodmane, velmi se těším na Vaši odpověď a pevně věřím, že naši výzvu přijmete. V tomto případě Vám samozřejmě dáme možnost vyjádřit se k pravidlům souboje. Vaši odpověď očekávám nejpozději do 20. 7. 2010.

S přátelským pozdravem
Stanislav Bernard
generální ředitel Rodinného pivovaru BERNARD a.s.

Jak tato akce dopadne se zřejmě dozvíme ještě toto léto. Naši čtenáři zatím mohou napsat výsledky své soukromé degustace do redakce .


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014