20.07.2010

The PUB – moderní pivní bar a restaurace

Propracovaná česká franšíza otevře další čtyři provozovny.

Za pět let od otevření prvního pivního baru vytvořeného dvěma vysokoškolskými studenty Jaroslavem Stunou a Martinem Šampalíkem se zrodil koncept jedné z nejpropracovanějších českých franšíz, přibylo dalších osm provozoven a páni studenti získali titul doktora a bakaláře. Jejich vlastní provozovny jsou tři a celkem najdete THE PUB v Plzni hned dvakrát, v Táboře, na Praze 1, 2 a 5, v Brně, Liberci a Karlových Varech. V nejbližších týdnech bude otevřena nová provozovna na Praze 6 a na podzim v Pardubicích a v Opavě, všechny franšízové.

O koncept The PUB je zájem v zahraničí. V Berlíně se již nyní buduje první zahraniční franchisa a pokud se koncept osvědčí i v Německu, budou další provozovny přibývat. Další zájemci se ozývají nejčastěji ze Slovenska, Ruska, ale i z USA a dalších zemí.

Kritika výčepních je zřejmě velkým fenoménem, tomu tvůrci projektu předešli úplně, v The PUB si pivo čepuje každý sám. Pivo plzeňské, nepasterované, technologie je přizpůsobená evidenci jednotlivých stolů, na kterých lze konzumaci rozepsat na dalších deset účtů. Elektronická evidence se načítá prostřednictvím aktivních webových stránek do žebříčků nejlépe pijících jednotlivců nebo družstev.

Marketing je postaven na věrnostním programu pro zákazníky, nabízí různé soutěže, dárky i nabitou kartu s přesným počtem piv za zvýhodněnou cenu. Dárek, kterým nepohrdne žádný milovník piva, na internetu si může sledovat stav i dobíjet kartu.

Kreativita tvůrců byla oceněna v prvním ročníku soutěže Byznys rebel 2008, v níž jsou oceněny firmy, posouvající pravidla ve prospěch zákazníků. Byznys rebel je soutěž pro firmy, které mají odvahu originálním způsobem posouvat zažitá pravidla a svým zákazníkům díky tomu přinášejí jasné výhody.

Svým franšízovým partnerům nabízí The PUB v praxi ověřený koncept s pravděpodobným podnikatelským úspěchem, registrovanou značku, propracovaný marketing, komplexní řešení projektu od projektu až po otevření, velmi dobré podmínky dodavatelsko-odběratelských vztahů, PR služby a optimalizaci provozních procesů. Samozřejmostí je trénink a školení na všech úrovních, pomoc se základním kapitálem a trochu nadstandard je tísňová linka, kam si může provozovatel zavolat kdykoliv si nebude s něčím jistý.

The PUB má zájem otevřít provozovny v Českých Budějovicích, Olomouci, Ústí nad Labem, ve Zlíně, Děčíně, Ostravě, Jihlavě, Teplicích a na Kladně. Za licenci zaplatí provozovatel jednorázový vstupní poplatek ve výši 200 000 Kč a pravidelné příspěvky na marketing a údržbu datového sdílení ve výši 2% z obratu. Koncept je úspěšný ve městech s minimálně 50 000 obyvateli, vyžaduje minimálně 200 m2 podlahové plochy, maximálně otevřený prostor, výhodné jsou sklepní nebo přízemní prostory se vstupem z ulice.

Podrobnější informace naleznete níže v Katalogu franšíz.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank