The PUB – moderní pivní bar a restaurace

O koncept The PUB je zájem v zahraničí. V Berlíně se již nyní buduje první zahraniční franchisa a pokud se koncept osvědčí i v Německu, budou další provozovny přibývat. Další zájemci se ozývají nejčastěji ze Slovenska, Ruska, ale i z USA a dalších zemí.
Úterý
20.07.2010
Propracovaná česká franšíza otevře další čtyři provozovny.
 

Za pět let od otevření prvního pivního baru vytvořeného dvěma vysokoškolskými studenty Jaroslavem Stunou a Martinem Šampalíkem se zrodil koncept jedné z nejpropracovanějších českých franšíz, přibylo dalších osm provozoven a páni studenti získali titul doktora a bakaláře. Jejich vlastní provozovny jsou tři a celkem najdete THE PUB v Plzni hned dvakrát, v Táboře, na Praze 1, 2 a 5, v Brně, Liberci a Karlových Varech. V nejbližších týdnech bude otevřena nová provozovna na Praze 6 a na podzim v Pardubicích a v Opavě, všechny franšízové.

Kritika výčepních je zřejmě velkým fenoménem, tomu tvůrci projektu předešli úplně, v The PUB si pivo čepuje každý sám. Pivo plzeňské, nepasterované, technologie je přizpůsobená evidenci jednotlivých stolů, na kterých lze konzumaci rozepsat na dalších deset účtů. Elektronická evidence se načítá prostřednictvím aktivních webových stránek do žebříčků nejlépe pijících jednotlivců nebo družstev.

Marketing je postaven na věrnostním programu pro zákazníky, nabízí různé soutěže, dárky i nabitou kartu s přesným počtem piv za zvýhodněnou cenu. Dárek, kterým nepohrdne žádný milovník piva, na internetu si může sledovat stav i dobíjet kartu.

Kreativita tvůrců byla oceněna v prvním ročníku soutěže Byznys rebel 2008, v níž jsou oceněny firmy, posouvající pravidla ve prospěch zákazníků. Byznys rebel je soutěž pro firmy, které mají odvahu originálním způsobem posouvat zažitá pravidla a svým zákazníkům díky tomu přinášejí jasné výhody.

Svým franšízovým partnerům nabízí The PUB v praxi ověřený koncept s pravděpodobným podnikatelským úspěchem, registrovanou značku, propracovaný marketing, komplexní řešení projektu od projektu až po otevření, velmi dobré podmínky dodavatelsko-odběratelských vztahů, PR služby a optimalizaci provozních procesů. Samozřejmostí je trénink a školení na všech úrovních, pomoc se základním kapitálem a trochu nadstandard je tísňová linka, kam si může provozovatel zavolat kdykoliv si nebude s něčím jistý.

The PUB má zájem otevřít provozovny v Českých Budějovicích, Olomouci, Ústí nad Labem, ve Zlíně, Děčíně, Ostravě, Jihlavě, Teplicích a na Kladně. Za licenci zaplatí provozovatel jednorázový vstupní poplatek ve výši 200 000 Kč a pravidelné příspěvky na marketing a údržbu datového sdílení ve výši 2% z obratu. Koncept je úspěšný ve městech s minimálně 50 000 obyvateli, vyžaduje minimálně 200 m2 podlahové plochy, maximálně otevřený prostor, výhodné jsou sklepní nebo přízemní prostory se vstupem z ulice.

Podrobnější informace naleznete níže v Katalogu franšíz.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015