21.07.2010

Podnikatelská příležitost spojená s největším výrobcem oken

VEKRA pokračuje v expanzi a rozšiřuje síť prodejen formou partnerských prodejen, příležitost i pro malé výrobce oken.

Nová příležitost pro zájemce o partnerský typ podnikání se nabízí zájemcům v oblasti prodeje oken. Na českém trhu stavebních výplní působí v současnosti více než 350 výrobců. Mnozí z nich jsou silně ovlivněni krizí v oboru stavebnictví a balancují na hranici přežití. Zejména menších regionálních výrobců otvorových výplní je na trhu nadbytek. Spolupráce se silným partnerem je pro ně možností, jak krizi překonat a vrátit se k úspěšnému podnikání. Budoucnost stavebnictví se nejeví příliš růžově. Jak říká předseda Odborového svazu Stavba Stanislav Antoniv: „ Stavebnictví je v útlumu, již v loňském roce jsme vyměnili růst mezd za udržení pracovních míst kmenových zaměstnanců. Před několika dny deklaroval Miroslav Kalousek, plány na zrušení Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI) a Státního fondu rozvoje bydlení (SFRB) nebo krácení investic do dopravní infrastruktury, následky takového rozhodnutí by byly fatální.“

Většinu plochy každé prodejny tvoří rozlehlý showroom, kde mohou zákazníci vybírat z bohatého sortimentu oken a dveří včetně kompletního příslušenství. VEKRA vyniká širokým produktovým portfoliem, o své zákazníky pečuje i prostřednictvím profesionálních služeb a odborně vyškoleného personálu.

VEKRA, nejsilnější domácí značka otvorových výplní, upevňuje svou pozici na trhu. Během prvního pololetí letošního roku otevřela v Čechách i na Moravě několik nových prodejen nabízejících zákazníkům značkové produkty i profesionální služby. Na druhé pololetí společnost plánuje otevření dalších prodejen a hledá pro spolupráci i nové partnery, kteří budou výrobky a služby značky VEKRA nabízet.

Během prvních šesti měsíců letošního roku navštívilo prodejny VEKRA po celé republice více než 20 000 zákazníků. V uvedeném období byly otevřeny nové prodejny ve Zlíně, v Opavě, ve Znojmě, Žďáru nad Sázavou, Valašském Meziříčí a Svitavách. První červencový den navíc své brány zákazníkům otevřela velká prodejna v Karlových Varech, další se chystají v Chebu, Mikulově nebo Olomouci. Některé stávající prodejny prošly zásadní rekonstrukcí (např. v Teplicích), jiné se stěhovaly do nových, modernějších a více vyhovujících prostor (Jihlava, Chomutov či Prostějov).

„Otevíráme nové prodejny v regionech, kde se VEKRA vyznačuje tradičně silnou přítomností – příkladem může být Vysočina –, ale i tam, kde dosud neměla zastoupení, například v Karlovarském kraji. Dostupnost našich produktů a služeb pro zákazníky se tak z celorepublikové i lokální perspektivy neustále zlepšuje,“ prohlásil Jan Berger, obchodní ředitel.

V současné době jsou produkty značky VEKRA nabízeny ve více než 70 obchodních zastoupeních po celé České republice. VEKRA je součástí společnosti Window Holding a.s., která je největším výrobcem oken a dveří na českém trhu. Window Holding prezentuje na trhu tři značky, a to VEKRA, OTHERM a TWW. Celkem vlastní pět moderních výrobních závodů, ve společnosti působí přibližně 1000 zaměstnanců.

Celkový objem trhu stavebních výplní v ČR dosáhl v loňském roce zhruba 14 miliard korun, z toho obrat jedničky na trhu, společnosti Window Holding, činil 2,2 miliardy (tedy téměř 16 procent). V následujících třech letech hodlá Window Holding navýšit svůj tržní podíl na 30 procent a dosáhnout roční obrat pět miliard korun.

Zájemci o spolupráci mohou kontaktovat redakci FranchisingINFO.cz.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank