Podnikatelská příležitost spojená s největším výrobcem oken
Nová příležitost pro zájemce o partnerský typ podnikání se nabízí zájemcům v oblasti prodeje oken. Na českém trhu stavebních výplní působí v současnosti více než 350 výrobců. Mnozí z nich jsou silně ovlivněni krizí v oboru stavebnictví a balancují na hranici přežití. Zejména menších regionálních výrobců otvorových výplní je na trhu nadbytek. Spolupráce se silným partnerem je pro ně možností, jak krizi překonat a vrátit se k úspěšnému podnikání. Budoucnost stavebnictví se nejeví příliš růžově. Jak říká předseda Odborového svazu Stavba Stanislav Antoniv: „ Stavebnictví je v útlumu, již v loňském roce jsme vyměnili růst mezd za udržení pracovních míst kmenových zaměstnanců. Před několika dny deklaroval Miroslav Kalousek, plány na zrušení Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI) a Státního fondu rozvoje bydlení (SFRB) nebo krácení investic do dopravní infrastruktury, následky takového rozhodnutí by byly fatální.“
VEKRA, nejsilnější domácí značka otvorových výplní, upevňuje svou pozici na trhu. Během prvního pololetí letošního roku otevřela v Čechách i na Moravě několik nových prodejen nabízejících zákazníkům značkové produkty i profesionální služby. Na druhé pololetí společnost plánuje otevření dalších prodejen a hledá pro spolupráci i nové partnery, kteří budou výrobky a služby značky VEKRA nabízet.
Během prvních šesti měsíců letošního roku navštívilo prodejny VEKRA po celé republice více než 20 000 zákazníků. V uvedeném období byly otevřeny nové prodejny ve Zlíně, v Opavě, ve Znojmě, Žďáru nad Sázavou, Valašském Meziříčí a Svitavách. První červencový den navíc své brány zákazníkům otevřela velká prodejna v Karlových Varech, další se chystají v Chebu, Mikulově nebo Olomouci. Některé stávající prodejny prošly zásadní rekonstrukcí (např. v Teplicích), jiné se stěhovaly do nových, modernějších a více vyhovujících prostor (Jihlava, Chomutov či Prostějov).
„Otevíráme nové prodejny v regionech, kde se VEKRA vyznačuje tradičně silnou přítomností – příkladem může být Vysočina –, ale i tam, kde dosud neměla zastoupení, například v Karlovarském kraji. Dostupnost našich produktů a služeb pro zákazníky se tak z celorepublikové i lokální perspektivy neustále zlepšuje,“ prohlásil Jan Berger, obchodní ředitel.
V současné době jsou produkty značky VEKRA nabízeny ve více než 70 obchodních zastoupeních po celé České republice. VEKRA je součástí společnosti Window Holding a.s., která je největším výrobcem oken a dveří na českém trhu. Window Holding prezentuje na trhu tři značky, a to VEKRA, OTHERM a TWW. Celkem vlastní pět moderních výrobních závodů, ve společnosti působí přibližně 1000 zaměstnanců.
Celkový objem trhu stavebních výplní v ČR dosáhl v loňském roce zhruba 14 miliard korun, z toho obrat jedničky na trhu, společnosti Window Holding, činil 2,2 miliardy (tedy téměř 16 procent). V následujících třech letech hodlá Window Holding navýšit svůj tržní podíl na 30 procent a dosáhnout roční obrat pět miliard korun.
Zájemci o spolupráci mohou kontaktovat redakci FranchisingINFO.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář