Proč musela Iveta Bartošová pro krásu na Slovensko

Společnost Medical Beauty klade důraz na maximálně individuální přístup ke každému klientovi.
Středa
04.08.2010
Nová franchisová příležitost pro podnikání i krásu Medical Beauty přichází ze Slovenska.
 

Medical Beauty, s.r.o. je klinika bezbolestné liposukce, zaměřena na formování těla a komplexní péči o tělo. Neinvazivní formou odstraní tukové polštářky i celulitidu, vypne pokožku. K doplňkovým službám patří kompletní kosmetická péče, masáže včetně speciálních, manikúra a pedikúra. Menší továrna na krásu, která hledá franšízové partnery v ČR.

„K největším světovým novinkám patří zvětšení prsou neinvazivně, pomocí kyseliny hyaluronové a vyhlazení vrásek na stejném principu. Klienti mají k dispozici poradenství ohledně výživy, cvičení a zdravého životního stylu,“ říká ředitelka společnosti Martina Drtílková.

Podnikatelská příležitost v ČR se nabízí v městech nad 150 000 obyvatel, v úvahu tedy připadá Praha, Brno, Ostrava a Plzeň.

Do začátku si musí franšízant připravit finanční zdroje v hodnotě minimálně 1,7 milionů, z toho 500 000 zaplatí za licenci, 800 000 na vybavení strojů, 250 000 vybavení lehátky, recepci, šatní skříňky, kosmetické produkty a 150 000 na zahajovací reklamu. Více ekonomických podrobností najdete níže v našem Katalogu franšíz.

Pro provoz je potřeba minimálně 150 m2 plochy rozčleněných do třech místností, nové nebo nově zrekonstruované. Smlouva se uzavírá na tři roky s možností prodloužení. Součástí licenčního ujednání jsou jednotné webové stránky a jejich aktualizace, kompletní marketing, objednací systém, právní materiály i zpracované klientské karty, rozesílání newsletteru, participace na společenských akcích, územní exkluzivita, podpora pro získávání klientely, pravidelná školení a poradenství, členské karty a kompletně zpracovaný servis klientského klubu. Podrobnosti o marketingu a školeních rovněž najdete v Katalogu franšíz.

Společnost klade důraz na maximálně individuální přístup ke každému klientovi. Medical Beauty nabízí neinvazivní, nechirurgické služby, které řeší již aktuální problémy a současně také nabízí preventivní ošetření. V tom je tajemství úspěchu i návratnosti investice. Pravidelná preventivní ošetření udrží klientku v dobrém stavu a přinesou pravidelné příjmy. Bratislavský salon ošetřil na 600 klientek, z toho 200 dochází pravidelně.

Iveta Bartošová byla jednou z mediálně známých, kterou bylo hodně vidět, obvykle však dámy vyžadují diskrétnost.