Významný hráč na franšízovém trhu hledá netradiční místa prodeje
Netradiční místa pro prodej sendvičů hledá fast-foodový řetězec SUBWAY, v Polsku otevřel první provozovnu na benzínové pumpě BP. Podobný rozvoj plánuje na trzích střední a východní Evropy.
„V současné době posuzujeme možnosti spolupráce s některými řetězci čerpacích stanic ve střední a východní Evropě. Jsme také otevřeni spolupráci při provozování restaurací SUBWAY se stávajícími majiteli či nájemci čerpacích stanic,“ uvedl manažer rozvoje sítě SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ.
Chystá se i na další netradiční místa, provozovny chce otevírat v nemocnicích, autosalonech nebo administrativních centrech nebo letištích. První pobočky v administrativních centrech otevřel již vloni, jak v Praze, tak ve Varšavě.
„Pro partnery hrají významnou roli vstupní náklady na zařízení provozovny. Při využití netradičních míst jako jsou právě čerpací stanice, se tyto vstupní náklady snižují až o 40 procent. S našimi pulty se navíc dostaneme i na plochu jen deseti metrů čtverečních,“ uvedl Martin Princ.
SUBWAY tak potvrdila, že výběr místa je klíčovým faktorem při zřizování provozovny. Řada podnikatelů se chce dostat do center měst, kde je celkem velká konkurence i vysoké nájmy a provozní náklady, přeplněná administrativní centra, nemocnice nebo autosalony, kde musíte často čekat, jsou výhodnou alternativou, byť od pondělí do pátku.
Loni otevřela síť SUBWAY v celé střední a východní Evropě 53 nových restaurací. Letos počítá s otevřením zhruba 35 nových restaurací v regionu. V prvním čtvrtletí otevřela již 18 nových provozoven. Zhruba do pěti let chce být řetězec v každé zemi střední a východní Evropy největším fast-foodovým řetězcem.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...