Baby Boom útočí
Známá gynekoložka MUDR. Mirka Jonášová říká: „Nikdy v historii se nestalo, aby rodily mladé dvacetileté matky, třicetileté, které si budovaly kariéru i čtyřicetileté, které začínají v novém vztahu nebo si uvědomily, že mají poslední příležitost porodit dítě v jednom období. Plné jsou porodnice, ordinace, nejsou volné jesle ani školky.“
Maxíkova jazyková školka je vysoce kvalitní koncept školky spojené s výukou angličtiny přirozenou formou. Pobočky Maxíkovy jazykové školky vstupují již do třetího roku své existence. Jedním z hlavních cílů Maxíkovy školky je zaměření se na rozvoj potenciálu dětí, a to především u věkové kategorie – 3 – 7 let. V čele Maxíkovy jazykové školky a jeslí stojí Pavel Tuleškov, který v oboru předškolní výchovy a vzdělávání působí již od r. 2005.
Individuální přístup k dětem pomáhá rozvíjet talent a nadání. Výuka ve školkách a jesličkách probíhá za účasti kvalifikovaných učitelek, vč. rodilých mluvčí a zdravotních sester. Složení tématických okruhů, uměleckých a sportovních či pohybových aktivit je definováno v Rámcovém výchovně vzdělávácím programu LEARN, jehož součástí je i speciální aktivita MaxClever, která využívá soubor technik a speciálně sestavených cvičení vedoucích ke zvýšení intelektových schopností u dětí v předškolním věku. V ČR ojedinělý program vznikl na základě intenzivní spolupráce s Dětskou Mensou ČR a Centrem Nadání, o.s. (vedoucí subjekty v oboru předškolní výchovy a vzdělávání v ČR sdružující osoby s nadprůměrnou inteligencí).
Na základě praktických zkušeností a definovaného know-how je přístup založený na individuálních potřebách dětí s cílem povzbudit aktivní rozvoj a vzdělání dítěte. Cílem je posílit jeho silné stránky a přirozeně nasměrovat tam, kde dítě může dosahovat vynikajících výsledků a zároveň mu pomoci v oblastech, kde je to třeba. Maxíkova jazyková školka tak nastavuje nové vyšší standardy v předškolní výchově.
„Možnost kvalitního nadstandardního předškolního vzdělání by měly mít děti po celé České republice. Právě franchising je vhodnou metodou, díky které při zachování vysoké kvality můžeme rozšířit náš jedinečný systém,“ říká Pavel Tuleškov, ředitel Maxíkovy jazykové školky.
O tom, že jde o projekt budoucnosti, nikoliv rychlou výpomoc na záchranu baby boomu svědčí i to, že školky budou v provozu jako non stop provozovny, mají řadu sportovních a kulturních aktivit, v době prázdnin jsou schopné přijmout i starší sourozence, umí dopravit děti po Praze v několik turnusech, zajišťují kvalitní jídlo z bio produktů.
Od franšízového partnera očekávají chuť podnikat v tomto oboru a být úspěšný, intenzivní práci, stabilní finanční zázemí, manažerské a interpersonální schopnosti, silnou a úspěšnou osobnost.
V rámci franšízového balíčku nabízí maximální přípravu i podporu, skoro by se dalo říct téměř na klíč připraví školku včetně personálu, a to nejen v době zřizování školky, ale především v průběhu provozu školky. Spolupráce s Maxíkovou jazykovou školkou zajišťuje významnou marketingovou podporu, profesionální reklamu, PR a podporu náboru dětí. Franšízant získá výborné zázemí a propracovaný logistický a edukativní systém, stane se poskytovatelem služeb na nejvyšší možné úrovni za nejnižší možnou cenu.
Více informací o této franšíze získáte níže v Katalogu franšíz nebo na www.jazykova-skolka.cz/franchising .
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické