Francouzský šarm z kadeřnictví Franck Provost

Interiér salónu Franck Provost v Praze, Slovanském domě
Středa
11.08.2010
Franšízová příležitost pro další města v České i Slovenské republice.
 

V našich zemích jsme byli zvyklí na Kadeřnictví, Jana, Marie, Dana nebo Lenka. Jejich názvy byly odvozené od jména majitelky takového kadeřnictví. Tu a tam je ještě objevíme. Trendem jsou kadeřnictví s jasným konceptem, interiérem i kvalitou služeb. Francouzský kadeřník Franck Provost do dnešních dnů otevřel na 2 200 salonů po celém světě a každý rok otevírá zhruba 100 dalších, jen v Paříži má 60 salonů. První salón otevřel již v roce 1975, nabízí tak 35 let zkušeností a kvality.

Jaké důvody má zmíněná kadeřnice otevřít salón Franck Provost?

Průzkum trhu v ČR i SR říká, že se stane nejlepším kadeřnictvím ve městě, přirozenou cestou tak získá nejlepší klientelu a zařadí se do světové sítě, ze které bude čerpat zkušenosti.

Dvakrát ročně získá katalog nových trendů účesů a líčení, naučí se módní trendy aplikovat, získá kvalitní marketing a podpůrné marketingové akce, právo používat značku FRANCK PROVOST, garanci exkluzivity značky pro dané území , právo používat vývěsní štít, pomoc při posouzení vhodnosti a rentability místa, asistenci při zařízení salónu, asistenci před a při otevření salónu, vstupní školení, technickou asistenci, stálé vzdělávání - neomezený počet stáží ve školícím centru Franck Provost pro manažery a jejich týmy.

Vhodný prostor je ve městě nad 80 000 obyvatel, s minimální velikostí 80m2, v obchodním centru, v centru města nebo na pěší zóně, nejlépe v přízemí s výlohou do ulice.

Od franšízanta se očekává kapitálové zajištění, zkušenosti s podnikáním jsou výhodou, není také podmínkou být z oboru. Smlouva se uzavírá na 5 let s opcí prodloužení.

Pro více informací kontaktujte redakci FranchisingINFO.cz.