PONNY je víc než školka

Hlavním způsobem práce je tzv. projektová výuka. Každý měsíc je zvoleno téma, kterým jsou děti motivovány.
Úterý
17.08.2010
Anglická mateřská škola PONNY po 10 letech působení nabízí příležitost franšízantům.
 

V redakci slavíme malé jubileum, podařilo se nám nabídnout 55. franšízingovou příležitost jako možnost podnikání pod cizí značkou.

O to více nás těší, že jde o anglickou mateřskou školku a navíc je z Brna. Nechceme tímto vyzdvihovat Brno jako takové, ani k němu nemáme žádný zvláštní vztah, potěšující je to proto, že 10 let fungování anglické mateřské školky v Brně potvrzuje, že takový projekt může fungovat kdekoliv, rozhodně to není „pražskou vymožeností“.

V Brně má navíc hezkou polohu blízko Kraví hory a Wilsonova lesa, v blízkosti univerzit. Naučit dítě cizí jazyk je v dnešní době sjednocené Evropy více než povinností. Pokud se začne učit v nízkém věku a velmi profesionálně, tak má výbavu či věno, které mu otevře celý svět. Můžete namítat, že i u vás ve školce je angličtina, pokud nejde o kvalitní a cílené vzdělávání, tak je celkem zbytečná. Může se vám stát, že dítěti jazyk dokonale znechutíte, když se bude počtvrté učit pink a pig.

V prestižní anglické mateřské škole PONNY probíhá výuka jazyka tzv. přímou metodou, učitelé hovoří s dětmi jen anglicky, systém výuky je sestaven podle vzdělávacího konceptu EYFS (Early Years Foundation Stage), je pro děti od 3 do 7 let, děti jsou rozděleny do dvou skupin – tříd. Každá třída má vlastní název, mladší třída se jmenuje KANGAROOS, starší TIGERS.

„Hlavním způsobem práce je tzv. projektová výuka. Každý měsíc je zvoleno téma, kterým jsou děti motivovány. Každé z témat má svůj okruh slovní zásoby, kterou by děti měly zvládnout. Děti se učí praktickým osvojováním, nikoli mechanickým učením, jak tomu bývá na základních školách. Každé nové slovíčko, které se naučí, je spojeno s určitou praktickou činností, kterou dítě provádí. Učí-li se například názvy jednotlivých druhů ovoce, měly by si ho nejen prohlédnout, ale také osahat nebo i ochutnat a nějakým způsobem s ním pracovat a vytvořit tak pevný vjem spojený s daným předmětem.

Podle jednotlivých témat chodí děti na procházky, exkurze a výstavy, aby si dokázaly nové věci vybavit a spojit je ihned s anglickým názvem. Jednotlivá témata volíme podle možností, které nám poskytují ve školách, zoologických zahradách, muzeích, atd.

„Angličtina je z hlediska výslovnosti poměrně těžkým jazykem, a proto je nutné již od začátku dbát na to, aby nebyla učena špatně. K tomu nám rovněž napomáhá řada didaktických pomůcek, původních nahrávek a filmů,“ říká Mgr. Martina Drtílková , majitelka školky. Kromě toho školka nabízí hlídaní dětí, letní provoz, různé výlety, akce.

Další informace, jak získat tuto franšízu budoucnosti naleznete v našem Katalogu franšíz níže.