Pátek
27.08.2010
Originální česká franšíza Modrý slon motivuje děti ke čtení.
 

Nakladatelství Modrý slon, originální česká franšíza, ve které partnerská spolupráce není složitá a nevyžaduje žádné speciální znalosti ani vysoké investice, intenzivně rozvíjí a prohlubuje svůj koncept personálních knih.

Cílem nakladatelství není nahradit klasickou či pohádkovou knihu, tak jak ji rodiče a děti znají, ale motivovat malé čtenáře k samostatnému čtení. Ukázat jim cestu a kouzlo psaného textu nenásilnou formou, přirozenou cestou jejich vlastního poznání na základě vlastního prožitku.

Vstupní investice ve výši 25.000,- Kč je jedním z předpokladů, že se do tohoto podnikání pustí správní lidé, kteří mají lásku ke knihám i dětem i kousek obchodního talentu.

Obsahem knih nakladatelství Modrý slon jsou pohádkové a dobrodružné příběhy, ve kterých děti řeší radostné i smutné situace, jejichž hlavními aktéry jsou samotní čtenáři. Tedy konkrétní dívka nebo kluk (fyzicky skutečné dítě, pro které je kniha vyrobena) a jeho reální kamarádi.

Pomocí těchto knih zrealizovalo nakladatelství vlastní projekt na podporu čtení. MUDr. Kubačková, která ve speciálních školách při zdravotnických zařízeních působí 18 let jako speciální pedagog, dospěla k závěru, že děti byly prožíváním „osobního příběhu“ evidentně spontánně motivovány ke čtení a projevují zájem o nové tituly, ve kterých se již personifikace nevyskytuje! Nezanedbatelný byl i psychologický moment, a to změna sebehodnocení a posilnění sebevědomí dítěte.

Samotný projekt na podporu čtení je českým výzkumným ústavem a ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy vyhodnocen jako maximálně motivující podpůrný prostředek k motivaci ke čtení.

Více informací získáte v Katalogu franšíz níže.