Persona je ztotožnění duše i těla
Není úplně přesně známý impuls k pojmenování značky Persona, že jde o název dokonalý, není pochyb. Persona je pojem, který pro psychologii objevil Carl Gustav Jung. Slovo persona můžeme nahradit českým slovem maska. Paradoxem masky je vnitřní anonymita versus něco výrazného, co dáváme na odiv. Jsme vidět - a nejsme vidět. Na principu persony stojí veškeré módní značky. "Buď in, buď sám sebou."
V historii bychom našli minimálně dvě Persony velkého významu. Jednak geniální film Ingmara Bergmana z roku 1966 a módní značku, o které je řeč. Ta vznikla v roce 1970 v Itálii. Film filozofický i složitý ukazoval, jak je důležité propojit tělo a duši a je více, než jasné, že ovlivnil tvůrce této značky, která nabízí uvolněný současný a dynamický styl, kvalitní materiály, perfektní tvary.
Není důležitá velikost, ale osobnost, to je další filozofie této značky. Módní značka pro mladé ženy nabízí finančně dostupné modely až do velikosti 52. Nový, svěží a nespoutaný pocit, který udržuje krok s časem, to je Persona.
Značka má několik ucelených řad rozdělených na Contemporanea – pohodlné moderní oblečení pro každý den, současná móda, Sport - sportovní móda ryze ženská, Party – krásná pro výjimečné večery.
Persona je také další příležitosti pro franšízové podnikání. Ve světě má již 150 obchodů v různých zemích, vlastní obchody má pouze v Itálii. Můžete se tak přidat a vybudovat své prodejny v České a Slovenské republice.
Podrobnější informace jak získat tuto franšízu najdete níže v Katalogu franšíz nebo na www.maxpraga.cz.
V redakci doufáme, že nebudeme dlouho čekat, než do ČR vejde Persona.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz